• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Hej tjejer!

Usch, idag har jag ont i kroppen igen... det verkar vara ett måndags fenomen??!?! Ont i ryggen och axlarna och så kommer jag troligtvis få huvudvärk i eftermiddag igen...?!?! Allergisk mot jobbet kanske?

Fika idag??!?! Tjohoo!!

Alla verkar ju komma vid lite olika tider, ska vi säga att vi helt enkelt möts upp på Brogyllen??

• FruTez

Åh, nej! Fick precis reda på att Frujj kanske, kanske inte kan komma ikväll. Hennes tös mådde tydligen illa och ville gå hem... åh, tänkt om det är magsjuka?? Då blir vi en mindre på fikan. Hoppas det inte är det och att tösen mår bättre sen och att Frujj kan komma...

Vilka är det som kommer då?

Tezz
    Carma
    Bauti
    Linum 19,00?
    Addiz 19,30?

Frujj - kanske

• FruTez

Addiz: Ska bli kul att få se korten när de är klara!

• FruTez

Den som kommer till Brogyllen först får ta ett bra bord och värma upp stolarna för oss andra!!

• FruTez

Morsning!

Trevligt med fika, det måste vi göra om snart!

Ha en bra dag!!!!

• FruTez

Så typiskt va... igår köpte jag ju konsertbiljetter till maken som jag tänkte att han skulle få i julklapp. Imorse på väg till jobbet spelade radio city ett klipp med folk som köade vid gårdagens biljettsläpp. De pratade nått om att biljetterna var slut och då sa jag att det kanske inte ens är nån idé att ens gå in på nätet och kolla efter biljetter... då säger han att jag inte behövde göra det för han har redan varit på en konsert tidigare och är inte intresserad av att göra det igen... ÅHHHH!!!

Jag som köpte fyra biljetter igår juh?!?! Fast jag tror ändå att han kommer att bli glad, för förra gången fick vi värsta tänkbara platser och ljudet var helt värdelöst! Man hörde inget annat än bara massa skrål under hela konserten. Denna gången har jag fått tag på bra platser långt ner ungefär i mitten och det kommer nog vara stooor skillnad! Dessutom så hade han sin jourvecka den gången och var tvungen att jobba före och efter och det har han inte denna gången...

Jag vet inte va jag ska tro....

• FruTez

Addiz: Jag tror nog igentligen att han blir glad. Jag menar, han gillar ju gruppen och det är mycket bättre platser denna gången. Sen slipper han ju att jobba denna gången och jag tänkte fråga ett par nära vänner till oss om de skulle vilja köpa de andra två biljetterna och då kan man ju göra nått mysigt och kanske gå ut och äta innan eller så... Jo, det blir nog bra ändå! Bara typiskt att han skulle kläcka ur sig det ändå! Hahahaha!

• FruTez

God morgon tjejer!

Jisses va trött jag var i morse! Jag fick tom. be maken att knuffa mig ut från sängen! Hahaha!

Bauti: Grymt bra idé att låta Linus (hunden) *fniss* hjälpa till med städningen! Förresten, nu har jag köpt samma läppbalsam som du! "Givakt!" Försvarets egna!

Nu behöver jag bara köpa nu hudkräm, har provat HTH för torr hy, både lotionflaska och creme i burk, men jag är fortf. en torris på benen. Hjälp! Nån som har nått tips? Det enda som verkar hjälpa lite är Niveas kräm i den där blå burken, men det tar evigheter för den att gå in i huden...

Ha en bra dag tjejer! *kram*

• FruTez

Batui: Jag har bara använt Nivea 2 ggr på benen och de hjälpte juh?!?! Jag behövde inte smörja in mig på två dar efteråt juh... *snyft* HTH har hjälpt förrut, men efter usa resan och den totala avsaknaden av luftfuktighet i Nevada så har jag inte fått ordning på min hudbalans...hmm... ska testa med barnolja. Hoppas det hjälper!

Annars tycker jag Nivea blå burk är helt suveränt juh! Som tex. om jag har nariga läppar, så räcker det med att jag smörjer två eller tre gånger under en dag och sen är det bra! Hiihi!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5