• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Carma: Ok! Scrappispapper! Då har jag koll på en sak iaf! Hihi! Tur att jag har en sån bra pysselguru att fråga ut! *ler*

Jag köpte en liten stämpel på en tomte som är nästan helt gömd bakom sin luva på Arkivet. Sen köpte faktiskt maken ( !! ) två stämplar på In-Ex. Fast han köpte dom till mig, hahaha! Det är en pojke och en flicka med tomteluva! Lite gulliga faktiskt! Jag tyckte de var lite för dyra (kom med träkloss) men sambon tyckte jag skulle ha dom. *snutten* ( "katching" sa det i hans plusskonto! ) Sen köpte jag ett rött glitterlim också, som faktiskt hette nått med Red X-mas eller nått! Sen köpte jag vanligt rött och grönt papper... åh, hade jag varit hemma i helgen, hade jag nog satt igång!

Igår postade vi våra tackkort. Det kändes lite vemodigt... nu är bröllopet liksom helt över! *tår i ögonvrån* Fast samtidigt är det ändå lite skönt! *ler*

• FruTez

Carma: Jo, jag vet att jag kan nu pyssla i all evighet om jag vill! Hehe! Men det kändes ändå lite slutgiltigt, för det var ändå det sista som MÅSTE göras liksom. Hehe!

• FruTez

Jisses! Så hääär lugnt får det bara inte vara på våran tråd! Jag hittade knappt den för den var så långt ner!

*puff*

Go morgon förresten!

• FruTez

God morgon damen und herren!

Jag kom hem redan i söndagsmorse, men var så trött så jag orkade inte göra mycket hemma. Satt mest och läste! Sen när jag kom till jobbet igår så var det full rulle precis hela dagen, så tro't att eller ej, jag hann inte ens in här?!?!?! Först igår när jag slutat hade jag en stund över för att blogga lite, så där har jag nu skrivt om vår härligt juliga weekend! *me likie very much*

Hoppas allt är bra med er tjejer!

Carma: Pyssel på söndag?

• FruTez

Carma: Krya på dig! Själv känner jag mig helt kass, men det går nog över snart... *brrr* Har skrivit in pyssel på söndag i min kalender! Ska bli kul att se vad man ska hitta på för skojiga kort!

Ab: Min bloggadress är: http://"mitt förnamn" blogg.blogspot.com/ Vill inte skriva ut den här! Hihi!

• FruTez

Morsning!

Frujj: välkommen hem! Du har varit saknad! *kramar om*

Carma: Skönt att lite sömn och vilja har gett lite nya krafter!

Ab: Det låter som att du har full rulle!

Nån som har tips på var man kan få tag på en bra korg? Vi ska ge bort en julkorg och jag var på Ikea häromdagen, men de hade inga bra korgar. Jag tänkte mig nån stor fin med handtag! Tips, någon?

• FruTez

Var ligger Balders Hage? Jag har aldrig hört talas om den affären? Är de billiga korgar?

Idag stod detom lill sessan (från BT, ni vet) i Metro! Vi pratade ju om olika trådar och inlägg vid nått tillfälle... hehe!

• FruTez

Ab: Tack! Nån som vet om de har öppet på lördagar?

• FruTez

Ab: Åh, vilket trevligt erbjudande! Fast jag ska gå med mamma på julmarknad i Haga på lördag! Vem vet, kanske kan jag hitta nån korg där?!

Jag kommer ihåg när jag gick i Högstadiet och bodde i en by i småland. Då var det alltid sån stor fest på långfredagen. Då gick det en bussresa till en festlokal ute i skogen. Där brukade det alltid vara konserter och värsta fylleslagen och det hette Balders Hage! Kan tilläggas att jag aldrig fick åka dit för mamma! Hehe!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5