• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Linum

Tezz: Har bjudit in dig till facebook. Kul sidor där man hittar gamla vänner. Du får undersöka saken. Säg till om du vill ha hjälp!

Fikan var trevlig som vanligt. Vi ska hem till nibla någon kväll, men hon skickar nog ett mail om det.

• FruTez

Har alla här en sida på Facebook?

Linum: Ska genast undersöka va det är för nått... Ser fram emot att se ett vackert brudpar på lördag... ska ladda kameran med nya batterier!

Ad Fab: Har ni redan bestämt dag för nästa fika?

• FredagenDen13

Hej tjejer!

Bauti:
    Vad skönt att det inte var något fel på Linus.

Min lilla kisse hade ont i svansen i morse.
    Han ville inte ha den rakt upp. Men efter en stund verkade det bli bättre iaf!

• Linum

*vinkar till fredag*

Tezz: Har ni så att ni kan videofilma? Det hade varit trevligt att se hur det såg ut i kyrkan.

• FruTez

Linum: Ok! Jag ska höra med min kameraman om han har lust att filma på lördag!

• FredagenDen13

Linum:
    Nu börjar det närma sig!

• Linum

Fredag: Jajemän! Ska bli så kul att träffa vänner och släkt som man inte sett på många år

• Addiz

Linum: låt mig kolla ang nyponen. Kanske blir bättre om jag kan sno dem torsdag kväll och komma med dem då? Fredagen är ganska chokad för mig... Kan tänka mig att de med blad håller sig om ni har dem i lite vatten tills det är dags att börja dekorera?
    Har körlektion till 17.30, och sen är det nog lagom skymning för att jag obehindrat ska kunna klippa allt vad jag orkar =) Och sen kan jag komma med dem till er, typ nångång mellan 19-20?

• Linum

Addiz: Det blir jättebra. Ring mig på mobilen innan du åker hemifrån, så att jag är hemma. Vi ska hämta nyckeln till lokalen då också, men det löser sig.

Tack så hemskt mycket för hjälpen!

*pussar på addiz*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5