Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Vi var ju på östsidan för ett par år sedan.
Å kommer vi att åka igen, så blir det att vi åker till Los Angeles. Å utgår därifrån.
Tack för tipset!
Kikar gärna på lite bilder någon dag!
Freda: En sak som vi tänkte från början, var att vi skulle bila mellan Vegas och Los Angeles, men så här efteråt är jag glad att vi valde att flyga. Det finns inget speciellt att se på den långa bilfärden mellan... Vi var på många ställen men ca en vecka på varje så man han verkligen med att se mycket. Så ett tips till är att inte åka omkring allt för mycket.
Vi flög väldigt mycket, men det gick superbra på alla resor! Där det strulade var faktiskt mellan köpenhamn och Gbg... hahha! Då kom inte min resväska med på flyget... de andra resorna gick utan problem!
Freda: Jag menade alltså att inte "slösa" dagar på att köra mellan orter...
Aha... för det hade vi ju tänkt att göra.
Hade tänkt att hyra bil i 2 veckor... men det kanske vi skall tänka om med?!
Vad kostar det att tex flyga mellan Vegas & Los Angeles?
Freda: Ett tips till...
Swanson hade bokat jättebra hotell hela vägen... ett tips är att kolla va det är för hotell dom har i deras katalog och kanske sen då försöka boka själv...
Freda: Har inte prisuppgiften på flyget. De klumpade ihop alla inrikesflygen på sista spec. Vi tyckte iaf. att det var värt att betala flyget och spendera en hel dag extra i L.A. än att ändå få betala för hyrbil och spendera en hel dag med att sitta i bilen...
FruTez:
Toppen!
Men var "allt" ni gjorde, via Swanson?
Åh vad bra med alla tips!
Jag drömmer ju lite om en Mustang cabbe... få glida lite rundor & bara njuta.
Freda: Ja, vi bokade flyg, hotell, hyrbilar, Dagsturerna i Niagarafallen och Grand Canyon och den guidade bussturen i Los Angeles genom Swansons. Ett tag innan vi skulle åka fick vi alla biljetter, vouchers och tider. Sen fick vi klara oss själva på resan, så det var ju ändå inte som att åka på charter...
Abbe
Tur att du hittade orginalen från barjongleringen.
Linum
Det fixar jag. Hur många flaskor hade ni köpt???