• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tror att baren ska öppna vid kl 22. Kan det bli lagom tror du?

• Linum

Stafflite var det ja...

Kan vi komma och hämta det imorgon kväll?

• Linum

Bauti: Något liknande ja...

Tack för en trevlig fika!

Frujj: Är inte alls nervös faktiskt. Vi har allt under benhård kontroll. Nerverna kommer väl precis innan vi går in i kyrkan... Räknar inte med att kunna sova ordentligt fredag natt, så på torsdag ska vi på floating för att vila upp oss.

• Linum

Addiz: Åh vad du är bra! Tar gärna emot nypon, både "bara" och på kvist. De på kvist blir fina i blomsterarrangemangen vi tänkt göra.

Kan du komma förbi med dem på fredag? Vi är nog i lokalen hela dagen och kvällen... Jag kan komma och hämta du hellre vill det.

• Linum

Tezz: Har bjudit in dig till facebook. Kul sidor där man hittar gamla vänner. Du får undersöka saken. Säg till om du vill ha hjälp!

Fikan var trevlig som vanligt. Vi ska hem till nibla någon kväll, men hon skickar nog ett mail om det.

• Linum

*vinkar till fredag*

Tezz: Har ni så att ni kan videofilma? Det hade varit trevligt att se hur det såg ut i kyrkan.

• Linum

Fredag: Jajemän! Ska bli så kul att träffa vänner och släkt som man inte sett på många år

• Linum

Addiz: Det blir jättebra. Ring mig på mobilen innan du åker hemifrån, så att jag är hemma. Vi ska hämta nyckeln till lokalen då också, men det löser sig.

Tack så hemskt mycket för hjälpen!

*pussar på addiz*

• Linum

Åh herre min skapare...

Jag ska ha och lägga lite varstans. Två kassar är säkert alldeles för mycket, men det är ju bättre att slänga om det blir över i så fall. Tack!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5