Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
bauti: du har också mail!
bauti: du har också mail!
*vinkar till allihop*
Jag är hemma igen, fast de här veckan ska jag börja jobba och kommer inte att kunna vara här i alla fall...
Mitt nya jobb kommer att bli jättebra! Jag ska skapa produktkataloger, presentationer och webbmaterial. Fota, skriva texter och allt annat som är skojigt. Ska vara på utbildning i Jönköping i fyra dagar den här veckan och tre dagar nästa vecka.
Trevlig arbetsplats och härliga arbetskamrater (än så länge). Min chef är en rätt kul och skön typ.
Kommer inte att kunna vara inne här så mycket längre. Får väl uppdatera mig på kvällarna när jag kommer hem.
Nu ska jag kurera mig med en whisky och sedan krypa i säng. Det är inte så smart att vara hemma sjuk andra dagen på sitt nya jobb...
*vinkevink*
Nibla: Låter mysigt med två kurrisar utanför duschen. Mina missar sitter och vaktar mig när jag badar Gotland var precis så dött som man skulle kunna tänka sig. Vi hade det underbart. Sov väl i genomsnitt 11 timmar per natt och bara njöt av god mat och varandra. Åkte runt halva ön, men Visby var allra bäst.
Idag ska vi bege oss till Åhlens och spendera våra presentkort vi fick i present. Tvätta var det visst också ja... *spyr lite*
Jag hade ingen back-up plan förre året när jag skulle träffa er... Det behövdes visst inte heller
1 år, mycket tjat, fika, garv och kramp i tummarna. Ser fram emot att träffa er snart igen.
Pussar
The out-of-towner
Får man vara med och fika? Vill gärna tjöta lite Brogyllen har jättefina smörgåsar och annat gott! Superservice dessutom!
Har mycket att göra på jobbet och fullt upp på kvällarna. Dessutom kan jag inte surfa på jobbet i samma utsträckning som innan - därav min bortavaro från BT...
Puss på er
Hej hej
Tycker att det är jättetråkigt att inte kunna vara här inne längre... Jag läser lite då och då, men orkar inte hänga med ordentligt. Har det väldigt bra på mitt jobb!
Carma: Tack för kortet!
Tezz: Kan vi komma förbi i helgen och lämna vaserna? Söndag kanske?
Tjingeling
Tittut
Någon här?
Nu ska jag snart åka till Tezz, Nibla och abbe med lite grejor. Får väl ta med mig alla vaserna till Nibla, för jag kommer inte ihåg vems som var vems...
Hoppas att ni hade kul igår.
kraam
Idag är det städdag här hemma. Det innebär att jag springer omkring som ett skållat troll och försöker göra allt ordentligt fast samtidigt. Nat King Coles julskiva går varm i cd:n och missarna slåss så tussarna ryker. Spöregn ute och dammoln inne...
Imorgon blir det stora julpyntardagen här hemma. Då ska ALLT upp. Granen får vi väl köpa i nästa vecka.
Saknar er!
Hoppas att ni kommer den 13/12!
Jobbar hemifrån idag. Har precis rullat 50 vita baileystryfflar till torsdagens julmys. Ska åka iväg och handla fotoutrustning till jobbet i eftermiddag. Rätt skönt att sova till 8 idag kände jag... brukar gå upp 0520 annars...
Jag kommer ikväll vid 6-tiden.
Är det nååågon som kommer till oss på torsdag? Det är bara Addiz och Abbe som har svarat än. Behöver ju handla glögg, så svara gärna idag.
Tez: Sådana tankar har nog de allra flesta... Du måste sätta dig själv i centrum - glöm inte det. Utan dig blir det inget bra alls. Inte ens för oss. Lyssnar gärna om du vill kräkas.
*kramar på tez*
ps. vart tog det andra z:at vägen?..
Carma: Visst kan du svara ikväll! Går finfint. Ville bara påminna er lite
Känns som om det var ett tag seda jag var här senast... Ska jag vara ärlig känner jag mig lite utanför när jag inte kan prata med er när jag vill...
Får tjafsa ikväll istället. Jag har med vårt album! Hämtade det i fredags. Mmmmmm.
Hallå där!
Har varit ute och letat efter våra lampor på stan. Synd att man kunde kombinera det med julklappsköp...
Abbe: Jag hittade två av våra produkter utanför ditt jobb! Men där var ju inte du.
Imorgon ska vi på 30-årskalas, men vi vet inte vart, för hon som fyller år har bjudit in oss och sagt att "det kommer mer info". Vore ju bra om man visste när den infon kommer...
Jag ska leta några gånger till
Addiz: Jättetrevligt att ni tittade förbi igår! Jag måste ha skrattat och pratat en del igår, för jag har kramp i käken idag...