• Fru Henax

Vansinnigt underbara... Höst-07

Så det är HÄR ni er, tjejer!! Herremingud, vad rädd jag hann bli innan jag hittade er!

Erkänner villigt att jag inte läst nånting av vad som skrivits... så därför kommer jag inte kommentera nånting heller! Utan nöjer mig med ett glatt:GO´KVÄLL OCH HA EN RUGGIGT BRA HELG, ALLIHOPA!

Ser iaf att jag har nåt jag måste läsa på om... SUPERSMILEYS! TJOHOOO, Va kul!

• Fru Henax

Hej allesammans!

Har bara läst igenom lite snabbt allt som skrivits under de dagar jag inte varit här! Sorry...!
    Men -12 kg! WOW!
    Direktflyg, bara så där! WOW!
    Höra bebisens hjärtljud för första gången, WOW!

Och kul med uppskattad present, Cantaton! Hoppas du kommer på nåt bra till måndagen också!!
    LKU, hoppas allt går bra på Sahlgrenska idag! Det var väl idag?! *håller tummarna för dig*

Kanelbullar och McDonalds... och sen pasta! Jojo, onaka pompom är nog ett bra namn då!

SFL, nåt nytt angående din pappa? Hoppas på en förbättring!

Förresten har EL heeelt rätt i det där med mjölken och järn! MEN till blodpudding måste man ju bara ha mjölk!!! Allt är är FEL!!! Men det är klart är man gravid så kanske man måste offra sig...!

Princessdiamond, kollade in din tråd men har tyvärr inga tips alls att komma med!

Måste jobba vidare...
    ... och ska sura hela dagen för att jag inte visste att det var kanelbullens-dag igår!!!

• Fru Henax

Vilken toppenidé, Cantaton! Och kanelbulls-annandagen också, tror jag!

• Fru Henax

Träning OCH avslappning är en perfekt kombination!
    Jag har flera avslappningsprogram hemma men använder dem typ aldrig, dumt nog! Däremot så har jag några cd-skivor med olika "naturljud", typ hav (vågor som slår) och skog (fågelkvitter och vinddrag), som jag brukar spela när jag tar ett bad! Och det är grymt skönt! Fruktansvärt avkopplande!
    Fast... kom på... du har inget badkar va? Hmmm... Då var ju inte det nåt bra tips ju!

• Fru Henax
    Go´morron allesammans!

Verkar som om det är fler än jag som har fullt upp, aktiviteten i tråden är ju inte direkt hög?! Inte bra!
  • Fru Henax

Princessdiamond skrev 2007-10-17 13:53:24 följande:
    [citat]
    vad händer på måndag henax?eller pratar ni on PB nu igen??

JAAAAAAAAAAAAA, vi pratar PB! Igen! ÄÄÄÄntligen!
    Hur mycket ser vi fram mot det då, love U?! Och LKU också förstås! Typ 12 på en skala från 1 - 10!

Nu ska jag åka hem... chiefens order... Tydligen inte så populärt att jag sitter kvar här och hostar och snorar?! Jaja, jag tänker inte tjafsa emot! Lyder så snällt så!

• Fru Henax

Hej på er allihopa!

Hoppas ni alla har det bra! Så bra det nu går med sjuka pappor, högt blodtryck, förkylningar, helgjobb m.m.
    Ska försöka skärpa mig och skriva lite oftare framöver. Men mycket jobb, 2 veckors förkylning och en massa "strul" har gjort att energin inte riktigt funnits...

Ställde klockan på 8:30 för att hinna duscha och fixa gofrukost innan slalomen börjar klockan 9:40... Ehh, ställt om klockorna?! Nope! Känns inte som jag behöver stressa va!

• Fru Henax

*sniffar lite i luften*

Mat- och julprat!!! Hohohoho på er, I´m back! Hur ska man kunna hålla sig borta från skumtomar, julmust och goda gratänger?! Näe, det går ju inte!

Jag drack faktiskt också julmust i helgen, gott! Men lussebullar alla redan?! VAR hittade du det, fru någongång?! Du bara måste berätta!!! Och lyllos dig förresten som får äta för TVÅ!!! Det blir ju 4 stycken lussekatter varje gång!

SFL! Hoppas att allt går så bra som möjligt med din pappa! *kram*

LKU! Du får gärna skicka en hälsning från mig till karinna om du hör av henne! Gillade henne! Och apropå henne, köpte säsongens första tulipaner i helgen! Me like also!

love U! NÅÅÅ??? Vad tyckte du om PB?! Inte spännande alls va?! Nope!

Hoppas alla har det himla bra! I det vackra höstvädret!!!

• Fru Henax
    Se där ja. En överdos med smileys bjöd jag visst på!
  • Fru Henax

Fru någongång, tack! Beger mig omedelbums till Konsum!

Princess, hur gick det med allergin? Lät läskigt ju!

Cantaton! Lycka till med tentan idag! *håller tummarna hårt*

• Fru Henax
    *kramar om alla som behöver det* *kramar förresten om även alla de som inte behöver det också*

*dukar fram saft, thé och kaffe, kladdkaka med/utan grädde (Anne - du gillar väl inte grädde va?!), en jordgubbstårta, en Sachertårta, en Prinsesstårta, en massa muffins och 7 sorters småkakor*

Finns ju nämligen ett födelsedagsbarn här i tråden!!!

*hänger upp banderoller, kastar konfetti och serpentiner och drar i gång musiken*

Och födelsedagar måste ju firas!!!

*gör i ordning ett bord med snacks också, fullt med ostbågar och chips samt svalkande läsk som kan behövas efter vi dansat*

Och firar bäst gör man ju med bra musik och en massa gott att äta!!!

Eftersom jag inte vet huruvida födelsedagsbarnet vill avslöja sig här så säger jag bara; GRATTIS!!! Säger inte till vem!
  • Fru Henax

Sicken deal, Göran! Disken är din!

*let´s party*

• Fru Henax

EL, fy så tråkigt med din kollega! Det var verkligen en fruktansvärd händelse, fyyy... *kramar om*

Och det tragiska i Finland då... USCH, som världen har blivit!!! Inte kul alls med all sk*t som händer!

• Fru Henax
    Ett snabbt HEJ och ett snabbt HA DET BRA ALLIHOPA!!!
  • Fru Henax

Long time no see! Hoppas allt är bra med er allihopa! Hoppas ni alla har haft en riktigt mysig första advent!
    Sthlm bjuder på ösregn... inte sååå mycket julkänsla alltså!

Idag har jag varit gift i ETT ÅR! Så ärligt talat har jag/vi inte fokuserat på advent idag...!

Sköt om er allesammans, njut av LKUs glögg och peppisar! Själv ställer jag fram en stor skål med skumtomtar och julmust åt er som jag hoppas ska smaka så här på kvällskvisten!

KRAM!

• Fru Henax
    Go´morron, go´morron!!!

Har bara hunnit läsa igenom lite snabbt... hinner bara kommentera lite snabbt!

Fru någongång, läskigt det där lät!! Hoppas du mår mkt bättre nu och att det löser sig med havandeskapsgrejen!!

Princessdiamond, söt luva! Och kul med radhuset!

LoveU...VADÅ SISTA AVSNITTET?!?! Bandade det i måndags men har inte hunnit kolla än... men säg att du skojar?! Hur långt uppehåll är det nu då???

SfL!! Stackars dig, stackars er! Hoppas så att det ska lösa sig!!!

LKU, anne, onaka pompom! Hoppas ni har det bra!

Cantaton! Stress är inget kul, men hoppas allt går bra!

Säger som loveU... det är dumt att skriva till alla och envar... borde kört på annes devis "ingen nämnd ingen glömd"!

på er!
  • Fru Henax
    Hohohoho på er allesammans!
    Hoppas ni alla mår bra och inte stressar ihjäl er!!!
    Gav mig själv ledigt från jobbet idag och har varit ute i flera timmar och handlat julklappar. Skönt att få det gjort idag för i helgen lär det ju bli kaos?!

LKU... ohedlig som vanligt! Du vill ju slita av kalsongerna... försök inte! Se dem på?! Lögnare där!

Cantaton (hoppas tentan gick bra!!!) var det som undrade om julklapp till partnern va?!
    Iaf, min man får i år: en dvdfilm, en bok, en cd.
    SÅÅÅ fantasifullt! Näe, inte alls. Men enkelt!
    Orkar inte krångla till det och leta upp en massa "speciella" grejer...
    Jo, en fiffig grej har jag köpt! Ett bälte med plats för kontokort i spännet. Tänkte det kunde vara bra för honom på hans resor. Har ju hänt ett par gånger att han blivit ficktjuvad utomlands så...

Princessdiamond, hoppas tandläkarbesöket gick bra!

MASSOR MED JULPUSSAR PÅ ER ALLESAMMANS! Hoppas era julhelger blir toppenbra med mycket glögg, kärlek och sillsallad!
  • Fru Henax
    Bara 10 minuter kvar till julafton nu!!!
    SÅ EN RIKTIGT GOD JUL PÅ ER ALLA!
  • Fru Henax
    HEJ OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLIHOPA!

Hoppas ni alla är nöjda och belåtna med era julaftnar!?! Själv är jag och mannen nyss hemkomna från en fantastisk midnattsmässa, en helt perfekt avslutning på en helt perfekt julafton! Sen gjorde ju dessutom promenaden till- och från kyrkan så att all mat och dryck sjönk undan lite så nu känner jag mig inte riktigt lika däst längre...! Kanske dax för lite mer marsipan nu?! Ja, det låter som en bra idé!
  • Fru Henax

Magsjuk... Både jag, mamma, pappa och svärmor är däckade...! Blä!!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07