• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Cantaton

SFL, ja, jätteroligt med förfrågan. De tänkte att projektet kunde vara bra för min portfolio, och det är det ju onekligen om jag ska jobba med marknadsföring och sådant. Det blir troligtvis min huvuduppgift även med Rhapsody in Circus.

• LKU

Cantaton

TACK!!

Roligt med uppdraget, precis som SingForLife skrev så är det en ära att du blir tillfrågad. Hoppas det inte stressar dig bara, utan att du känner att du kommer hinna och orka och HA ENERGI. Det gamla vanliga, man VILL så mycket...
    Ha en bra dag i dag. Kram

• Cantaton

Som sagt, jag har inte bekräftat något än - bara att göra EN affisch. Och den ska jag göra på fredag när jag har lämnat en tenta bakom mig och inte har påbörjat en ny kurs än. Det är fördelen med högskolan, mellan två kurser kan man verkligen ha HELG. (Ska dock sjunga på dop på lördag.)

Det enda som stressade mej var att jag varken hade bild- eller designprogram i min "nya" dator. Något jag verkligen saknat, för jag höll på med det mycket förut. Men nu har jag pratat med pappa och han kommer förbi med två program ikväll! Världens bästa

• LKU

SingForLife

Låter INTE bra med din syn gumman, du kör väl inte bil hoppas jag när du ser sådär??????? VAR RÄDD OM DIG!!! Hoppas dom kommer underfund med vad det är. Faktiskt så är det så att min pappa har fått något allvarligt synfel på ena ögat, så han har varit i Örebro på avancerad undersökning och det är tydligen tvunget att opereras. Läskigt tycker jag, ögonen är ju så, ja vad ska jag säga, känsliga, men förhoppningsvis kommer han kunna se BÄTTRE efter OP i alla fall och då är det ju värt allt.

Samma för mig med näsan, min kroniska förkylning kommer aldrig gå bort helt, men tack vare OP jag gjorde i januari så är det åtminstone lättare att andas nu, men snuvan får jag bara lära mig leva med. Känns lite sjukt ibland att jag inte ens minns min röst HELT FRI från "snuva" Jaja.. Hoppas det ordnar sig!

En jättebra idé köpa något till den lilla pojken, det betyder mer än man tror tror jag.

Kram

• Cantaton

SFL, oj har du missat det!? Rhapsody in Circus är ett samarbete mellan Rhapsody in Rock och Cirkus Scott - en show som kommer att gå av stapeln efter jul i Stockholm och Göteborg. Och jag kommer att praktisera på turnébolaget som sammanordnar det hela. Eftersom jag är där i nov/dec kommer krutet främst att ligga på marknadsföring.

• LKU

SingForLife

Alltså, nu glömde jag ju säga, att han FÖRST gick till optiker som remitterade honom till Örebro. Vad jag ville säga var att jag hoppas din optiker är lika bra

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07