• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • LKU

Cantaton
    Härligt!!! Välkommen in i matchen!!

Fru Någongång.
    Grattis till att vara THE NEW TRENDSETTER här i tråden
    Kramis på dig härliga tjejen!

• LKU

Måste firas!!!

Hurra för Fru Någongång.!!!

Och för er som undrar hur man gör, får ni gå tillbaka någon sida... Mycket glädjande att detta funkar även i Internet Explorer!!!

• LKU

Gå tillbaka några inlägg menar jag

• LKU

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ det var INTE meningen det skulle bli en SÅN stor smiley!!!!!!!!!!!!!!!!
  • LKU

Jisses så mycket roligare det blev i tråden nu då!!!
    Heja Heja!!!

• Cantaton

Oooo sååpbubblor! Betydligt roligar än att skriva tenta. Men nu har jag lyckats göra annat hela dagen - se på tv, dammsuga, bädda, duscha... (har iofs läst 60 sid), men nu är det verkligen dags att fokusera på uppgiften. *sitter o ritar färgglad tankekarta - än så länge bara i lila o rosa*

• LKU

hahaha, samma här! *slår mig själv på fingarna*
    MÅSTE göra nytta nu, ingen mer lek förrän lite nödvändiga saker är avklarade!! Skärpning LKU
    *loggar ut mig själv från BT och FB*
    Ciao på ett tag....

P.S. Gillar tankekarta i lila och rosa, helt min stil

• Cantaton

Pappa skulle ju komma över med två datorprogram ikväll. Men nu hade han bjudit ut sin flickvän o hennes dotter på middag, så han undrade om jag ville följa med ut o äta istället. Det gav mej massa energi, och plötsligt hade jag skrivit halva sista tentafrågan. Dock har jag MASSOR kvar att skriva om, så jag får kanske omprioritera i efterhand, och skriva om, men jag kom åtminstone igång. Nu ska jag göra mej iordning för att gå ut. Lena skulle hämta upp mej 17.15 på väg hem från jobbet.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07