• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Cantaton

Vadå fixat diskberget? Jag har bara fått undan tallrikarna

Skaldjur är så dyrt - inte studentvänligt...

• LKU

Cantaton
    hahaha, ja men då är du ju på god väg i alla fall!! Heja heja..
    Näe, jag vet gumman, det är lite dyrt, men vi tänkte hålla oss till räkor, kräftstjärtar och så köpa frysta humrar som är MYCKET BILLIGARE än färska. Visst, vi har "Feskekyrka" med allsköns delikatesser, men då kostar det därefter också Tänkte vi skulle komma billigt undan men äta gott ändå...
    Får se hur det går med själva inhandlingen i möro...

oss två
    Jasså, där ser man, aj då där sprack teorin om fantastiska personligheter

• Cantaton

Jag ska göra broccoli- & kasslerpaj. Kanske dags att börja med den, förresten.

• helenekl

Ännu en ponny sällar sig till sällskapet! Jag tänkte att nu ska jag se till att bli nåt annat men när man svarar det ärligaste man kan är det bara att insé fakta; en gång ponny alltid ponny

• Fru någongång.

Hihi.. jag blev också en ponny :)

Skall bara cykla och hämta mina böcker på posten 2 Thumbs Up

• LKU

Det GLÄDJER mig att se att alla mina flickor är små söta ponnysar
    *vallar in alla i hagen och ställer fram stora balar med rent hör och massa hinkar med kallt, rent och supergott vatten*
    *lägger även fram äpplen på en liten pall*

• LKU

"rent hör"???
    Näeeeee, RENT HÖ!!! ska det ju vara , tssss

• Fru någongång.

hihi, tackar och bockar. Tar för mig av höet*mums mums*

Nu har jag hämtat ut ett paket med böcker från bokus. Så nu har jag lite läsning framöver.

den oskyldige mannen.john grisham. Sann histora som bland annat handlar om det amerikanska rättsystemet.

och

Flickan under gatan- roslund och hellström som jag lovordat tidigare. dom som skrivit box 21, odjuret och edward finnigans upprättelse. Alla dom var bra men den sista var super duper bra. Hoppas denna håller samma mått. dom skall även filmatiseras tror jag.

Har jobbat en 12 timmars dag som började med att 5 var sjuka så jag fick sitta och ringa in vikarier. Men sedan flöt dagen på bra. Sedan hade vi personalmöte. Vi skulle gå runt på varandras avdelningar och alla skulle berätta hur dom jobbar osv.. Vi fick nog lite klagomål för att vi inte gjorde på ett visst sätt. Men vi har å andra sidan så otroligt nöjda föräldrar. dom berömmer oss varje dag hur duktiga vi är och barnen är supertrygga, glada och friska. Vi tar tiden för att prata med alla föräldrar varje dag ordentligt. Det ser jag som en större vinst än att dom skall kunna bre en smörgås när dom knappt fyllt 2 .

Men men så är det i livet :)

Hoppas alla flickor mår superbra. Och LKU, skaldjurskväll låter supermummsiggtt:)

Ja vart är Love U, heleneli, och alla de andra???

puss och kram på er

• LKU

Fru Någongång.
    Puss och Kram tillbaka gumman, låter väldigt nice med nya härliga böcker att kasta sig in i! Perfekt i höstrusket!
    Ha en go kväll och mys.
    Många kramar

• love U

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
    Här är jag!
    Jag ber verkligen om ursäkt för min frånvaro! Har såna dippar ibland då jag helt enkelt inte orkar läsa eller skriva! Men nu har jag läst allt och ställer mig brevid er andra i hagen och mumsar lite färskt hö och dricker lite vatten ur badkaret! Hahahaha

Mitt minne är tyvärr kort men intensivt så jag kommer tyvärr inte ihåg så mycket av vad ni har skrivit!
    Det här med smileysar och olika sidor som man installerar förstår jag mig inte på så det är ingen idè att jag försöker men jag blir riktigt avundsjuk på era roliga smilegubbar ni har satt in här! Älskade den stora, LKU!

Mammabyxor ja.... Ja det är bra på H&M! Lindex har oxå riktigt snygga mammakläder men är kanske lite dyrare!

Cantaton.. Du är duktig du... Tenta, jobb, sjunga osv! Och viktnedgång! Hur mycket har du gått ner alltsomallt? Jag har gått ner 3,2 kilo på 4 veckor. Ganska lagom tycker jag... Det är ca ett halvt kilo per vecka.

Nu måste jag borsta tänderna osv innan Idol börjar igen! Sen är det sova fort som attan som gäller!

Puss och kram på er alla här!!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07