Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
hihi samma lika
Jag lämnade in tentan strax efter 12, så nu är jag av med den. Tänkte att jag skulle gå hem o lägga mej o bara ta det lugnt. Men så kändes det inte när jag kom hem... jag har lagrat disk på diskbänken medan jag hållit på med tentan - o nu stank det i hela lägenheten. Typ urin... långt värre än sopor kan lukta :-S
Gaaah. Känns ju alltså som jag behöver diska innan jag gör något annat.
Hejhej!
Ajdå LKU - här är det ytterligare en ponny som snackar. Hm, undra om man BARA kan bli ponny i gp:s test?
Hur är det med er girls annars?
LKU, vad hittar prinsessan på idag?
Cantaton, usch jobbigt att försova sig. Jag vet. Tro mig, jag har vart med om det nååågra ggr. Nä nu lät det som att jag är med om det var och varannan dag men då farligt är dte inte. Men bra nära.
Hur känns det efter tentan nu? Visst är det alltid en befrielse när man är klar med den?
Jag har pysslat lite i trädgården idag, ska åka och köpa lite ljung sen och har även hängt upp en stor ljuslykta ute nu inför hösten.
Ha de gott tjejer!
onaka, det känns bra. Det är alltid en befrielse efteråt - men samtidigt en tomhet. Dock känns inte tomheten så stor efter den här tentan mot vad jag brukar känna. Kanske för att jag har andra projekt på G? Jag ska sätta mej o göra konsertaffischen som jag lovade min gamla skola - håller på o installerar programmen nu - o så har jag ju ett dop på lördag.
Jag ska helt enkelt leka med datorn o sjunga Och så jag ta tag i disken - i omgångar. Nu har jag tagit mig igenom tallrikarna.
Mysigt höstfixat det låter hos dej
Var är LoveU & Rosenhaga med flera?! *ropar efter flickorna som är borta*
onaka pompom
Åhh tackar raraste gumman (Me Loooove att bli kallad Prinsessan och det VET du
PUSS!!
Jasså, blev du ponny också? Hmm, ja kanske något skumt med testet... eller så är det helt enkelt så, FÖRMODLIGEN , att vi har såna fantastiskt bra personligheter bara, vi alla tre
Oj va trevligt det lät att köpa ljung och hänga upp ljuslykta i trädgården. *får en underbar bild som hämtad ut en inredningstidning* Kommer bli toppenfint ju gumman, roligt!
Allt bra annars?
Här har det städats och just nu tvättas det och snart dags för middag... hmmm, samma gamla vanliga dilemma, vet inte riktigt vad jag är sugen på...
Men i morgon ska vi ha SKALDJURS-KVÄLL
Ska bli mycket smaskigt!! Än så länge är det hummer, räkor och kräftstjärtar bestämt
och så lite vin och rostat bröd och vitlöksost... känns som det funkar, inte så advanced men SÅ GOTT!!
Dags kila ner och hämta tvätt.
Puss och kramar till fina dig
åååååh (oj caps) skaldjur!!
Cantaton
Mmm, tänker så ofta att man BORDE ha en skaldjurs-kväll men det blir liksom aldrig av, men nu så baske mig!!
Duktig kicka som fixat hela stora diskberget Nu får du leka hela kvällen, jo mamma LKU ger tillåtelse
Kram och ha en skön kväll...
Vad ska ni äta till middag tjejorna?
hum....ne då...man kan inte bara bli ponny...jag blev åsna...envis...haha...ja det kan nog stämma bra det...