• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Cantaton

Nu åker jag iväg till kyrkan för att sjunga på dop. Därefter åker jag troligtvis till Marcus - han är sjuk, varför jag skriver troligtvis. Men antagligen blir jag borta i helgen, så kommer nog inte att synas så mkt här.

Ta hand om er!

• Princessdiamond

ja just det, det skulle jag fråga ju cantaton..
    ögnar ju oftast bara igenom svaren och har missat helt hur det gick med din present..

vad tyckte han om den??

• Fru någongång.

Hej tjejer. Vilket höstväder det varit idag, iaf i sthlm. regn och grått. Men det passade mig bra. Har sett på massa avsnitt av greys anatomy som söta darling laddat ned utan att jag visste det :)

Skall straxt åka till middag/festen. Inte jättesugen egentligen men man behöver ju inte stanna hela natten. Dom hör inte till dom näsrmaste vännerna. Men det blir säkert trevligt.

Ja just det cantaton. vad tyckte han om presenten? hoppas det gick bra på dopet idag.

LKU hoppas skaldjuren smakde bättre ikväll.

kram alla

• Princessdiamond

här va det inget liv i luckan direkt..

• LKU

Princess

Tusen tack vännen! *krama om*
    Det är ju precis det man får höra också att det inte är bra alls att gå runt med ett högt blodtryck och speciellt "varning" när man är så ung. Blir så jäkla förbannad att man blev så bryskt avvisad sist, det hon sa var ju:
    "Det är säkert ingen fara, gå till en vårdcentral och kolla det om du är orolig, du ska ju ändå hit i december"
    Ja, och nu har jag kollat det IGEN och det var ÄNNU högre än när jag var på blodgivningen så nu BANNE MIG ska dom sätta upp en tid INNAN december, annars...
    Har testat sån apparat man kan ha hemma, men undrar hur pass pålitlig den är, visar den värden som känns rimliga tycker du och din man, jag menar verkar den stämma? Jag provade nämligen en gång inne hos mamma och pappas granne i somras och då visade den jättekonstiga värden så då blev jag lite fundersam men kan ju ha varit just DEN som var knepig.
    Tack för ditt stöd. Må så gott och ha en bra måndag!
    Kramar

Fru Någongång.
    Tack stumpan, men det blev tyvärr inge skaldsjurskväll på lördagen heller så jag varit helt OFF hela helgen, haft djävulsk huvudvärk och mått illa, allt på grund av detta satans höga blodtryck *morrar argt* Tråkigt men hoppas som sagt på att få komma på undersökning så jag bli kvitt detta fortast möjligt. Hoppas du hade skön lördag och söndag. Kramar

Fru Henax
    Hej sötis, hoppas din helg varit jättbra och att det denna veckan inte är så hysteriskt mycket att göra utan att du hinner softa och mysa lite också. Kramar

• Princessdiamond

LKU

ja, jag tycker nog att den verkar stämma..
    och det bästa är att den sitter runt handleden, så man slipper få ont..

• Cantaton

princess/Fru Någongång. Han blev jätteglad. Förvånad. Jag skickade med den inslagen när han åkte ifrån mej på morgonen och sa att han fick öppna först när han kom hem. Han var glad över att ha fått öppna just ifred, och fått bläddra & skratta osv i lugn och ro. Sedan delgav han mej sånt han tyckte var klockrent, sånt han hade förundrats över o sånt han skrattat åt. Sedan undrade han hur jag hade haft tid att göra allt det där. (Det slutgiltiga häftet var trots allt på 20 sidor, varav 19 var collagesidor och en - baksidan - blank.)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07