• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Fru någongång.

Hihi.. Kul att det funkade även för internet explorer. Men den använder jag inte så för mig får det vara i firefox ..

Skall bara äta och sedan skriver jag lite mera.

Eat

• helenekl

LKU; vad för smiley ska jag se på sidan??

Jag har avinstallerat firefox o använder bara IE igen men jag ser ingen smiley jag? *kliar mig i huvet*

Tacksam för hjälp av duktiga LKU

• Cantaton

SFL, kolla om du har alla navigationsfält framme - om du har valt att visa dem. Min smiley låg ensam på ett fält jag hade bockat för inte skulle visas.

Nu är jag jäääättetrött. Men kom precis hem från middagen, så jag måste försöka mej på det här sista nu. Har en halv tentafråga kvar... kämpa kämpa..

• Fru någongång.

usch och fy. Lovade ju att komma in och skriva. Men efter maten pratade jag med min far en lång stund och sedan la jag mig i soffan med täcke och då somnar jag ju givetvis. Men jag tror jag har kommit in i trötthetsfasen nu, så sjukt trött. Men men jag kommer i fatt. Imorgon har vi personalmöte så då kikar jag in på kvällen.

Hoppas alla mår bra och att det går bra med jobbsökande, plugg och sång. och resor och dylikt.

Kramar till er alla

LKU.. gillade den stora smileyn :)

• Cantaton

Usch, jag har försovit mig :( Fick tio minuter på mig att klä på mig etc. Och när jag tittar ut o ser vädret känns det som om det kan bli massa förseningar o grejer idag (jag ska till sjukhuset). O jag är inte heeelt klar med tentan, så jag vågar inte hoppas på att jag hinner hem o fixa sen utan måste direkt till skolan för att göra klart det sista med tentan o lämna in den (senast 15). Usch, ingen rolig dag alls...

Nu måste jag åka.

• LKU

Fru Någongång.
    Lilla gumman, vila så mycket du behöver, vi finns ju kvar vet du och vi har alla full förståelse att du är trött. Du bär ju runt på en till liten person ju, inte så konstigt
    Ha en bra dag vännen KRAM

Cantaton
    Oj försovning är lite trist start på dagen, hoppas du hann allt du skulle ändå och att dagen ändå blir bra! Stor kram

SingForLife
    Såna nymoderniheter som Vista har ju inte jag vet du Här kör vi gamla XP, men det borde ju inte spela någon roll tycker jag...hmm, men alltså, du har ingen smiley uppe i verktygsfältet som du kan SE? För visst har du smileysarna i e-posten? När jag laddade hem dom hamnade dom automatiskt uppe i webläsaren nämligen. Hoppas du hittar på hur du ska göra, lite svårt när jag inte kan Vista! Sorry
    Ha en bra dag vännen Kramisar

• LKU

hahahaha, kul liten test!

www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=368801

Själv blev jag en tjock liten ponny vilket ju stämmer rätt så bra

LKU
    "Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet."

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07