Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
Hej hej hallå!!
LKU: Synd att du inte hittar några glasburkar! Kanske en gullig låda då istället? Med rött snöre runt?
Tråkigt att sambon jobbar! Men som du själv sa... Du får göra det bästa av situationen!
Kul att du hittade kläder! Jag har hittat en kjol som är riktigt Julig.... En skotskrutig! Tyvärr ingen tröja än men hoppas verkligen att jag hittar en i helgen!
Julklapp till maken... Schhhhhhh..... Det blir en ölmaskin! Men lova att inte tala om det för honom!!
Nu ska jag sätta mig och slå in lite julklappar! Till Carolas julmusik på trean!
Puss och kram
love U
Tack för tipset gumman, har gått i dom funderingarna själv, en liten söt låda är ju lika fint som en mysig burk. Vi får se var det slutar
Gud va fint med skotskrutig kjol, det är AS-SNYGGT verkligen!!!
*tumme upp* Det är klass på dig damen!
Hoppas du hittar någon top till. Jag rände som en tok mellan H&M, KappAhl och Lindex i går, man hittar väl nästan aldrig EXAKT det man är ute efter men man får ta det som sitter snyggt och man gillar helt enkelt.
Toppen med öl-maskin ju, oj oj oj, det är nog bäst jag inte säger något till min sambo, blir han nog lite avis Öl och killar går liksom alltid bra ihop
Hoppas du hade en mysig stund i går gumman med fin julmusik och inslagning, sånt gillar jag också. Man måste ordna det för sig, helt rätt flickan
Något jag inte fattar är dock vem den förbannat tjocka kärringen var som prompt skulle trängas med mig inne i provhytten???
Näe henne kunde jag klarat mig utan!!
Näe men allvarligt så blir det banne mig att ta tag i vikten EFTER alla helger, för gud i himlen så hemsk man ser ut. Inte nöjd någonstans
Har aldrig fattat hur tungt det är att kämpa med vikt... och tja, 15-20 kilo tar sin lilla tid...
Jaja, det tar vi EFTER alla helger som sagt, nu gäller det att lägga alla krav på sig själv och måsten på hylllan och NJUTA av allt vad jul och nyår bjuder på så man man samlar på sig ny, god energi!!
Massa kramar till alla rara
Cantaton
Har du kommit på någon bra julklapp till M ? Säg till om du vill ha tips... Kram!!
hej hopp..
här är det fullt upp..
det var visning i torsdags, igår va vi hos maken mamma och lämnade julklapp (ba sisådär ca 14 mil en väg)
idag skall vi jobba och mäklaren har visning här ikväll igen..
imorgon är fullspäckat.. det skall handlas, jag skall till tandläkaren och punga upp 1600 för att laga två hål.. och det blir antagligen budgivning imorgon också *puh*
sen skall jag jobba lör och sön kväll och sen är det julafton!!
och så jobb tis och ons igen *andas hetsigt* hinner ju knappt leva!!
*vinkar glatt till alla*
mitt julstök har inte kommit så långt - men snart börjar det på allvar o imorrn kommer mamsen på besök!
det va inge vidare kul hos tandläkaren.. men men..
nu är det budgivning för fullt på vår lägenhet
och måste ju bara berätta: IDAG STOD VÅGEN PÅ -15 KILO!!!
yiiihuuuuu vad bra det känns! 5 - 10 kilo kvar nu bara
och när vi kom in på coop idag så hade de halva priset på alla kläder (tyvärr inte skor ).. så jag fick köpt en mössa som jag spanat ett tag på..
den kostade 99 kr från början, var helt plötsligt nedsänkt till 49 och så var det halva priset på det
SÅNNA DEALS GILLAR VI då är det inga pengar att snacka om ifall jag inte använder den så mkt
(är ingen mössa/keps-människa.. passar eg inte i det)
jag passar på att önska alla en trevlig helg och en riktigt god jul!!
jag kikar ju in mer, men om det är någon annan som inte gör det..
STOOOOOOOR KRAM TILL ER ALLA!!
*springer endast in en snabbis och ropar med andan i halsen*
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!! till alla underbara tjejer i denna underbara tråd!
Allt gott önskar jag Er med era nära och kära!
Hoppas på god mat, fina klappar, mycket mys och frid!
KRAAAAAAAAAAAAAAAM
*rusar ut igen*
*poooooof*
*borta!*
Hej alla underbara. Här på ön är det lugn som gäller, och äta förstås :) min kära mamma ser till att jag äter för 2, men det är bara bra..
Hoppas alla får en välbehävlig vila under julen och att ni får många fina paket.
idag har vi sålt vår lägenhet
God jul alla tjejer!
god jul!!!!!!!!!!
ja, jag fick då på tok för mkt i julklapp.. men men
God jul & fortsättning till er allihopa :) Är det några som brukar fira annandagen? Vi ska till M's farmor ikväll.
Kram kram!
God Jul och God Fortsättning frå mig med
Vi har firat tre dagar i rad så nu får det räcka.... *gäspar*
Man blir ju helt färdig när man håller på o ska träffa allt o alla trots att man inte vill missa det, men det är allt farande som är jobbigt tycker jag
Nä nu är det nyårsafton att pyssla inför o sen är det lugnt igen
KRAAAAAAM
Magsjuk... Både jag, mamma, pappa och svärmor är däckade...!
Blä!!!
usch. Hoppas ni blir friska fort. vi har klarat oss men nu börjar vi båda känna av förkylning. tur att man är ledig ett tag till.
tillbaka från ön igen, skall straxt bege oss ut och kika på barnvagn.
kram