Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
Fru Henax
Tusen grattis-kramar och pussar till dig gumman, åh va roligt!! Ja, jisses ett år går så himla fort
Hoppas det blev fint mys och pys trots ösregn men det betvivlar jag inte en sekund
Verkar för övrigt regna i större delen av landet just nu, sååå tråkigt
Mera snö åt folket!!!
Tackar för julmust och skumtomtar, mums!!
Princess
Gulligt tomtekort på dig!!
Kram och hoppas ni hade fin advent. KRAM
SingForLife
Hur mår du lilla gumman? Någon förbättring, något nytt? Tycker det är så himla hemskt detta med din pappa. Hoppas så innerligt att han blir frisk och ja, att han ändrar sig angående inläggning, är nog det enda rätta verkar det som. DU och dina familj måste ju få VILA någongång också *krama om*
Här vare helt tyst och tomt... kanske dags lägga ner tråden?
tack LKU :)
vi har köpt lägenhet (radhus?) idag!!!
papprena är påskrivna
härligt prinscess :)
tråden behöver kanske en paus? jag har varit rejält sänkt en vecka nu så jag har inte orkat skriva så mycket. men bebisen mår bra men nu skall mamma också pigga på sig så blir nog allt jättebra :)
vi har ju varandras mailadresser så vi vet ju vart vi kan få tag på varandra ifall tråden försvinner?
Hej!
Hoppas att alla mår bra i vintermörkret! Det är verkligen dags för lite snö nu tycker jag! Så det blir lite ljusare!
Tycker verkligen att det skulle vara tråkigt om tråden lades ner! Men jag vet ju att jag inte har varit den aktivaste den senaste tiden!
Vet inte vad som har hänt riktigt! Känner mig inte speciellt aktiv någonstans just nu!
Men om ni bestämmer er för att fortsätta tråden så lovar jag att vara mer aktiv här!!
För jag tycker så mycket om er alla!!!!!!
Ha en underbar fredagskväll!
Puss och kram
.-p
Jag tror att många drog härifrån när Facebook blev så "inne" och då jag själv inte tyckte det var något för mig har jag märkt att det varit väldligt tyst här inne
Jag tycker om denna tråd och vill att den ska fortsätta finnas men själv har jag bara tråkigtheter i mitt liv just nu och då är det så trist att skriva enbart om det... man vill ju även kunna tillföra något, som man gjorde förr
Hoppas inte tråden läggs ner, det vore trist och onödigt tycker jag
Jag är inne på Gamman, fd. Svart brud, där jag är moderator och där hänger jag varje dag för jag har en "skriva-av-mig-tråd" där men den kan man välja att inte läsa om man vill; här är det ju så att man läser om allt som alla skriver på ett annat sätt.. Då jag har det bättre kring mig känns det roligare att tillföra något--
Kort och gott; min pappa är ff dålig, de vet inget, jag o min familj har blivit mordhotade av min bror... enbart tråkigheter alltså
Hoppas tråden fortsätter o hoppas alla får en härlig andra advent imorgon!! Jag ska bara ta det lugnt med min familj idag och rå om varandra
på er alla!!
ps.. var rädda om varandra ds..
Hej alla flickor!
Ja, det verkar som vi alla har fullt upp just nu och dessutom är ju alltid tiden inför jul och nyår extra bizy så det är fullt förståeligt att inte alla har varken tid, lust eller så mycket ork och syftet med denna vänskapliga tråd är ju att man går in och skriver när man vill och känner för det, absolut inget tvång liksom! Men, samtidigt så ska det ju finnas en lust och glädje i tråden så man känner att den "lever".
Jag tycker själv det skulle vara tråkigt om tråden las ner så vi får väl ta och förlänga den ett tag till
så får vi välan se vad som händer... Ville mest kolla läget lite med er andra, hur ni kände och så, men är GLAD
att ni inte vill att tråden försvinner!
Hoppas ni alla har en bra måndag. Själv är jag koma-trött och dricker stora koppar kaffe för att försöka vakna
Kanske var det julpysslet i helgen som tog ut all energi... Bakade först lussebullar och chokladkola och tog sedan en sväng på Lisebergs Julmarknad som sedan följdes av julmys hos svärmor
Kramar till er alla
Princess
Förlåt, glömde ju gratulera till radhuset!!! SKOJ!!!
Vart har ni flyttat? Kram!
Låter härligt LKU :) får nog skapa lite julstämmning här tror jag. Vädret är ju inte mkt att hänga i granen :) Men sedan åker jag ju hem till mamma och pappa nästa fredag så det är ingen idé att pynta för mkt.
Livet är på väg tillbaka, har varit helt sänkt sedan förra onsdagen, trodde på fullaste allvar att jag fått en tumör eller hjärnblödning.. var yr och hade huvudvärk och kräktes på mornarna.. ingen ork eller något. Åkte till farbror doktorn på onsdagen och han tyckte vi skulle göra en röntgen på huvudet. Men den visade ingenting som tur var, och mina reflexer och mina rörelsemönster var bra. Så hans teori var att det förmodligen var ngt virus som kommit i sammband med ngn förkylning eller att jag bara var jättejätte trött. Har ju inte haft ngra krämpor under gravidteten så risken är att dom kommer nu när man kämpat och jobbat på kanske lite för mkt. Men jag är ju inte dödligt sjuk så jag tar det lungt 2 dagar till sedan jobbar jag 3 dagar hur man skall orka det när man varit hemma en vecka, men sedan är det ju bara 1 veckas jobb fram till jul ledigt. Sedan skall jag försöka ordna så jag kan jobba halvtid i januari och sedan gå på helt ledigt i februari. sedan är det dags :)
Jag undrar så hur det är med Eurolady?? länge sedan hon var inne.
kram alla underbara
har lagt en bild från vårat ul i galleriet.. om ngn vill kolla :)