Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
Hihi, sånt behövs Henax! Minsann ingen överdos Definitivt inte för mig som sitter och tittar på siffror, och vänder o vrider på dem i alla möjliga ekvationer. Men efter imorgon är det slut (om jag klarar tentan vill säga, men det tror jag). Då har jag skrivit min sista tenta som inkluderar uträkningar. Sedan är det bara uppsatser kvar inom ekonomiämnet. (Och två valfria kurser, men jag väljer ju INTE några räknekurser då, utan typ organisationsteori eller marknadsföring.)
här sitter jag med rött svullet ansikte..
åt en muffins som tydligen innehöll ngt jag va allergisk mot..
inte trevligt alls
Uscha! Vad är du allergisk mot Princess?
ja, vad gäller muffinsen vet jag inte.. för inget som stod i innehållsförteckningen är ngt jag vet att jag är allergisk mot..
jag hittade lussekatterna på konsum. har inte sett det på ica ännu, men det kommer nog snart :)
lussekatter vet jag inte om jag kan äta än..
till första advent kan det ju va en trevlig idé
Fru någongång, tack! Beger mig omedelbums till Konsum!
Princess, hur gick det med allergin? Lät läskigt ju!
Cantaton! Lycka till med tentan idag! *håller tummarna hårt*
Fru Henax
Ska absolut hälsa till karinna från dig, vet hon gillade dig mycket med vet du (Ja, vem gör INTE det liksom...
näe precis ) Julmust och tulipaner, jo jag tackar jag! Två riktiga supermys-grejer, me love. Big time
Princess
Hoppas allergin lugnade ner sig och att du kan äta lussisar till 1a advent. Japp, det är startskottet när man är från dalarna
Cantaton
Lycka till med tentan i dag!
*sätter mig ner brevid Henax och håller tummarna*
Fredagskramar till alla från LKU som tyvärr inte mår så himla bra i dag, men men det ordnar sig. Det är ju F-N att livet ska vara så krångligt ibland!!! Man vill ju bara få må bra liksom... TACKSAM över att ni finns alla fina och rara tjejer, känns så skönt kunna gå in här när man vill och få "prata lite" med er.
Love, LKU
Hej hej!
anne
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej flickan!!
Mysigt att du är här, hur mår du?
* går upp på högsta punkten i Göteborg och vinkar till "ännulängrelångtbortistan" och hoppas att anne ser*