Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
*kramar om*
SingForLife
Massa massa kramar till dig!!!!
Canaton
Tack för omtanken gumman, nja, det är väl sisådär, lite svårt hålla humöret uppe. Går ju och väntar på provsvar. Ska få komma till doktorn 8 november, men får ev komma tidigare om alla svar kommit tillbaka snabbare. Känns alltid så oroligt innan man vet vad såna där prover visar och vilka åtgärder som kommer att bli. Jag hoppas dock på att det "bara" blir medicin och sen tack o adjö typ (även om jag hör hur dumt detta låter) men jag orkar bara inte läggas in och hålla på som förra året. Har nog som det är just nu. Men, men försöker hänga i. Nu har som sagt sambon ledig helg fre, lö, sö så vi ska göra lite mysiga och roliga saker, känns bra. Behöver all energi som får att få och kärlek är en stark kraft som bekant
Hoppas du får en underbar helg med din kärlek.
Massa massa kramar
SingForLife
Gumman, förlåt, kom på att det kanske såg ut som att jag fullständigt struntade i ditt inlägg, det var INTE så jag menade, ville liksom svara Cantaton på hennes inlägg till mig, men det kändes dumt börja babbla om mitt efter ditt långa och jättesorgliga inlägg. Ja, ville bara säga det så du inte tror jag är helt känslokall.
Du vet att vi tänker på dig allihopa härinne och hoppas så innerligt att det ska ordna sig till det bästa och att din pappa ska bli frisk igen. Håller alla tummar!
Kramar
Tack snälla ni för era varma kramar!
De värmer så mkt mer än ni kan ana!
LKU:; jag tänkte inte så överhuvudtaget; allt kretsar inte kring mig o jag vet hur orolig du är över ditt BT och vad som ska hända
Man kan inte jämföra elände, ditt är det värsta för dig o mitt är det värsta för mig
Det som är så hemskt är att inte kunna hjälpa pappa att se framåt hur mkt jag än försöker
Jag ska ringa honom nu och se hur han mår
KRAM på er alla så länge
ps. LKU; hoppas du får svaren idag redan! ds
alltså, idol SUGER verkligen i år!!
när fan skal sam åka ut? hur fan kan han sitta säkert?
varför skall alla andra som e mycket bättre än honom tvingas lämna tävlingen??
jag bojkottar snart alltså!!
Hej på er allihopa!
Hoppas ni alla har det bra! Så bra det nu går med sjuka pappor, högt blodtryck, förkylningar, helgjobb m.m.
Ska försöka skärpa mig och skriva lite oftare framöver. Men mycket jobb, 2 veckors förkylning och en massa "strul" har gjort att energin inte riktigt funnits...
Ställde klockan på 8:30 för att hinna duscha och fixa gofrukost innan slalomen börjar klockan 9:40... Ehh, ställt om klockorna?! Nope! Känns inte som jag behöver stressa va!
äääääntligen julmust!!!!!!!!!! mmmmmm
Hej alla. Har haft fullt upp senaste tiden och varit galet trött på kvällarna. Men nu kikar jag in och säger hej.
Igår var vi på 1 årskalas och det var skojigt, men inte så många barn där. Min lilla alice går själv och står så fint och kikar på allt.
idag har vi börjat att lasera våra bänkskivor i köket. När vi bytte dom till trä så sa vi att vi skulle lasera dom. Men det tog sin lilla tid :) Men nu är det dags och det blir riktigt snyggt. Svarta skall dom bli.
Bebisen har börjat röra sig lite nu, gillar inte när jag har datorn i knät lutad mot magen. Men det är häftigt. Har nu gått halvtid helt galet fort det gått. Har dock fått ont i axeln i natt, känns öm. men jag kanske har överbelastat den.
Sing for life: Hur har det gått med din pappa? Skickar en stor kram till dig.
Princess: Såg också att det fanns julmust i affären. Skall inhandlas nästa gång jag handlar.
Cantaton. hur är din helg? Mys med M eller jobb?
LKU: Hoppas du har en skön helg. Och att du hittade ngt snyggt på utförsäljningen.
Fru henax. Vilken kanal gick slalomen på? hade varit skoj att se. Hur gick det?
Eurolday. Hoppas du har det bra och att det gått bra på jobbet.
Hoppas jag inte glömt någon.,.
kram alla
Princess, värst va du tjuvstartar julen! Värre o värre blir det.
Fru någongång. Så spännande med bebis-i-magen-rapporter. Min näst yngsta kusin (21 månader) fick ju en lillasyster för sex veckor sedan, o han är så "kär" i henne att han går o lyssnar i mammas mage för att se om det finns nån kvar däri. Hihi.
Världens stoltaste "torebror" (Han heter Tor).
Jag och M var hos pappa igår, liksom mina syskon, min faster med familj o min ena farbror med familj. Pappa fyllde nämligen år i veckan, så vi firade honom. Så igår tog vi det lugnt o hade trevligt. På förmiddagen, eller egentligen vid lunch (Gud, va länge vi sov...) åkte jag från M, där jag sov i natt. Tårarna rann faktiskt - stilla. Men pluggade iaf en del på vägen hem o just nu "tar jag in hemmet" för att kunna få pluggro även här.
Avklarar bara diverse mail och diskussioner först. Bloggade kort och så.
Tenta på fredag :/ Och trött och omotiverad är jag...