Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
har redan druckit ett par koppar med glögg
mäh
jag har iaf inte börjar lyssna på julskivorna än ;P
men det kommer snart
Jag börjar lyssna på julskivorna när Carolas nya kommer i november.
Ja den finns i filmen med samma namn "the christmas shoes"
Den har till o med gått på TV3 men jag hittar inte filmen med svensk text i sverige
vill verkligen se den!! msåte veta hur det gick med mamman!!
Hade jag ingen aning om. Nu vill ju jag också se den!
Filmen (boken) är tydligen baserad på låten o inte tvärt om. Intressant
Cantaton
Åh man tackar, men kära nån (som Nasse skulle sagt) såå dumt, jag såg inte sockerkaks-inbjudan förrän nu, får man en ny chans i dag???!!! *håller alla tummar och tår*
Lät underbart gott, mmmm....
Kram på goa C!
Gooooood Mooooorning Girls
Vill bara önskar alla fina flickor en bra torsdag och trevlig helg!
Här blir det lite sedvanlig tvätt och städ för att sedan ta helg I morgon ska jag gå ner till en liten butik här i närheten och kolla på märkeskläder som är på utförsäljning, "VILA" bland annat som är favvomärket (även om det var otroligt länge sedan jag köpte något just av det märket)men min snälla mamma tipsade mig om att hennes arbetskompis dotter har denna butiken så japp, LKU med sambo ska besöka denna i morgon och hoppas kunna göra lite fynd
Sedan blir det stadsbesök och letande efter present till sambons lillebror som fyllt år och förmodligen en bit god mat på stan också, alltid trevligt. Lite soft och skön fredagkväll väntas efter detta. Sambon har ledig helg så det gäller att passa på
Lördagen blir det kalas/middag som sagt hemma hos svärmor, ser jag redan fram emot! Och tja, söndagen inga planer ännu men är det fint väder, kanske en tur till havet om det inte blåser för mycket. Är väldigt sugen på att plåta lite... temperaturen får avgöra!
Ha det så bra och sköt om er alla rara!
Massa kramar
LKU som tyvärr inte orkar kika in så ofta just nu, lite nertygnd av allt detta med sjukhuset men vill ju gärna vara med lite i alla fall
VILA-kläder är så fiina! Mina favvisar också
Visst kan du få sockerkaka idag istället! (Ni andra också för den delen.) Den är fluffig och god.
SFL, filmen baseras tydligen på låten. (Och inte tvärt om.) Coolt.