• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Princessdiamond

har alla gått i ide??

• Fru Henax
    Go´morron allesammans!

Verkar som om det är fler än jag som har fullt upp, aktiviteten i tråden är ju inte direkt hög?! Inte bra!
  • Princessdiamond

nä, här e änna kusligt tyst..

och jag har inte sett LKU på väldigt länge..

• Princessdiamond

god morgon cantaton :)

• Cantaton

Det var RIKTIGT tungt att komma upp idag... Uscha. Nu måste jag strax gå också. Har inte den minsta löst att släpa mej till skolan o räkna ut aktievärden...

• Princessdiamond

nä, det lär la inte så himlans roligt förstås

• love U

Hej alla underbara!

Tråden kommer snart igång igen! Jag känner att det är lite mycket just nu så jag hinner/orkar inte sitta här så mycket men känner att det måste bli lite skärpning på torpet för min del! Vill ju inte att tråden ska lägga ner!!

Just nu är jag hemma med Lucas. Han har hostat jättemycket men är mycket bättre idag. Så förhoppningsvis kan jag gå och jobba imorgon.

Ikväll ska vi till banken och byta bank. Vi hoppas på att kunna lägga om lånen lite och sedan "få loss" lite pengar så att vi kan köpa ny bil.

Jag har börjat handla julklappar! För första gången i mitt liv känner jag att jag är lite före med handlingen. Jag ska oxå fixa en julklappskalender till barnen och en ölkalender till maken.

Eftersom det brukar diskuteras mat i den här tråden så kan jag bidra med en SUPERGOD lasange om någon är intresserad. Säg till bara så skriver jag receptet.

Nä, nu ska jag städa "plastskåpet" i köket! Min man får en allergisk reaktion varje gång han öppnar det.

Puss och kram på er alla!!! Ha en underbar dag

PS. Henaxen: PÅ MÅNDAG BÖRJAR DET!!!!!!!!!!!!! Pirrar det lite i magen eller?????

• Princessdiamond

vad händer på måndag henax?

eller pratar ni on PB nu igen?? *suck*

har också köpt flera julklappar
    men en del kvar

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07