Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
LKU *krama om*
Har ni några fredagsplaner tjejer?
Princess. Jag skulle säga Art Clinic .. Inte för jag har någon som helst erfaranhet fårn någon av dom, men min sambos datasystem finns där :) Inte för att det har ngt med kirurgerna att göra, men vad jag vet av honom så är dom trevliga och har rätt bra rykte.
har avslutat en liten shoppingrunda med en arb. kamrat. Blev en jättefin klänning/längre tunika från gina tricot. Är i ett mellanläge vid storlekar nu. xs blir lite trångt över bysten just nu, men s blir lite för stort. Men det beror helt på modellen. Men jag tog s för att kunna använda den lite längre.
mina fredagsplaner är nog soffläge efter lite mat snart. eller skall jag gå och träffa upp sambon på en liten kvarterskrog där han sitter med några kompisar. Men får se vad jag känner för om en stund.
Helgen än så länge oplanerad. Vad gör ni i helgen?
FruNågongång, min helg är också oplanerad - för första gången sen i maj! Det är LJUVLIGT! Ska på en kompis' konsert på söndag kväll, men annars har jag inte planerat in nånting. Jag känner mej fri Pratade med M för några timmar sedan, o då skulle han på bio med några kompisar. Han frågade om jag ville följa med, men jag kände att jag behövde lite egen-tid. Då frågade han om jag ville att han skulle komma ikväll efter bion, och det vill jag ju hemskt gärna! Så jag blev jätteglad
Tyvärr har jag dock ont i huvudet nu IGEN...
Mysigt cantaton :) Det känns som om det var evigheter sedan niu träffades, har nästan glömt bort hur det gick till :)
Blev soffan för mig. Efter maten så blev jag däst och kände att jag och magen behövde lugn och ro istället för massa krogtjatter :) Så det blir idol och annan tv ikväll ..
Usch med huvudvärk. Hoppas det går över tills M kommer.
Det är Idolmys för min del också. Hoppas att M köper med sig nötter eller nåt Själv har jag inte köpt nåt fredagsgott alls. Sitter med en kopp te..
Ja, det börjar iaf bli en tid att prata om (ett halvår) Men känns som vi känt varandra väldigt länge.
hemma från jobbet igen
å nu skall jag inte jobba på nästan en vecka..
skulle ju tatuerat mig på måndag, och ville ge tatueringen lite tid att vila innan jag gick till jobbet..
men nu bokade jag ju av tiden.. jaja
skönt med långledigt behövs då och då *s*
Långledigt är inte fel Varför avbokade du tatueringstiden?
för att jag kände att jag inte va 100% säker..
och nu några dagar senare så ångrar jag inte alls mitt beslut - vilket talar om att det va rätt val och det känns skönt..
tji fick jag..
nu ringde de från jobbet och behövde ha in mig i helgen..
kunde så klart tackat nej, men eftersom jag ändå vill stryka ett par om ett par veckor så var det ändå ganska lämpligt..
så nu skall jag jobba imorgon kväll =/