Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
anne
Tack min vän! Stora kramen tillbaka och all lycka till på körteorin i morgon
LKU *ger en stooor kram* Det där med kissdunkar var före min tid i tråden, men det låter onekligen obekvämt, ofräscht och krångligt.
Tänker på dej, du vackra!
anne, hur långt har du kommit med körning o teori?
Cantaton
Tack söta du!
Ja, det är verkligen inget trevligt, precis som du skriver: obekvämt, ofräscht och krångligt!! Usch och fy. Men, man måste ju snällt lyda doktorns order... det enda positiva är väl att man uppskattar ENORMT att få gå på toa på "vanligt vis" sedan
Ha en bra helg min vän. Kramar
Dagens bästa....
...är att det är måndag i morgon!!!
Fru Henax, love U och SingForLife
Ni instämmer eller...?
lilyslife.bloggspace.se/
Söndagskramar till alla rara flickor
tittar bara in en snabbis och skriker
prison break börjar imooooooooooooorgoooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d
hej alla :)
Tillbaka efter en underbar helg på landet. vackert höstväder, fina färger på träden, lugn och ro och trevligt sällskap. Mindre roligt var natten när jag kommit ned, skulle sova uppe på deras nyinredda vind, supermysigt och fint. Han sa att det såklart finns möss i huset men han har aldrig sett några under alla sina levnadsår. Gick och lade mig och läste, släckte och somnade.. Vaknade vid 5 tiden av att det tassade en liten mus på min arm. Men blev inte så rädd som ajg trodde, men sedan såg jag typ 6 stycken springa runt en bit bort. så ngn mer sömn den natten blev det inte. Sedan flyttade jag och sambon ned till underväningen. satte upp en musbur. Och igår var det en liten mus där, hur söt som helst förvisso men vi släppte ut den i skogen, och i natt hade 3 stycken till gått in i buren. och dom fick också komma ut.
verkar som om alla haft det bra här.
LKU:: Stackare, hoppas verkligen dom får bukt med ditt tryck snart.
Cantaton, hur måt du i halsen nu? Skönt att slippa äta pencelin men jobbigt att vara sjuk.
nej nu måste jag sova, jobbdag imorgon ju..
kram så länge
Oj, vilken mushelg! Men höstmys är aldrig fel. Själv har jag varit rätt gnällig - mest för att jag inte mår bra. Men det är iaf betydligt bättre nu än tidigare i veckan. Har varit hos mamma o hjälpt henne med en inbjudan till Öppet hus i butiken... igår pluggade jag en del (läste klart kursboken). Sov hos Marcus, men var sedan iväg till mamma idag igen o hjälpte henne med utskrifterna.
Har nu tvättat tre maskiner o tittar på Spanglish.
åh, möss som e så söta :)
men nä.. jag hade kanske inte heller velat ha 5,6 stycken springande runt sängen
jag hade nog aldrig klarat att sova på vinden dock.. hade bara legat och letat efter spindlar.. *rysa*
Fru Någongång
Välkommen tillbaka!!
Härligt att höra att helgen varit bra och mysig, men dom där mössen hade vi kunnat vara utan. Jag hade förmodligen dött av chocken om det varit jag. Avskyr dom där små sakerna med svansar
Må så gott gumman! Kram