• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Fru Henax

Princessdiamond skrev 2007-10-17 13:53:24 följande:
    [citat]
    vad händer på måndag henax?eller pratar ni on PB nu igen??

JAAAAAAAAAAAAA, vi pratar PB! Igen! ÄÄÄÄntligen!
    Hur mycket ser vi fram mot det då, love U?! Och LKU också förstås! Typ 12 på en skala från 1 - 10!

Nu ska jag åka hem... chiefens order... Tydligen inte så populärt att jag sitter kvar här och hostar och snorar?! Jaja, jag tänker inte tjafsa emot! Lyder så snällt så!

• Cantaton

O här är en som inte alls mår vidare bra idag... måste verkligen gå till doktorn snart, har gått o haft ont i öronen länge nu... o idag tror jag att jag har haft feber. På em blev jag illamående o gick hem o la mej, o somnade.

• Fru någongång.

Usch cantaton, det lät inget bra. ta dig du en tur till doktorn så han får besiktiga dig :)

Ja det är lite segt i tråden nu, men jag gissar som många andra att det är mkt på jobb, skola och annat nu. Mycket att göra innan det blir för mörkt..

Här är jag gräsänka och tycker det är rätt okej :) Sängen är väldigt bred nu iaf. Men imorgon flyger jag ned till Ronneby och tillbringar helgen vid en kompis landställe. Sambon ansluter på fredag. Sedan blir det skog och höstmiddagar i helgen :) Kan behövas.

Så nu har jag packat lite och städat lite hemma.Vill inte komma hem till ett stökigt hem.

Hoppas alla tar hand om sig och varandra.

Kram kram

• Princessdiamond

vi har precis kommit hem från en härlig VIP-kväll på peugeot

jag ser fram emot tisdag när ugly betty börjar igen

• Cantaton

Doktorn konstaterade att jag var röd i halsen o hade feber, men hals- & blodprover var bra, så det är ett virus... segt.

• LKU

Hej alla flickor!

Mm, det var ett tag sedan. Lite mycket annat nu som tar fokus för min del, men nu kände jag att jag bara var tvungen gå in och säga hej till alla rara och underbara!
    Fredag i dag då, alltid skönt. Har precis varit ute och gått långprommis och tog handling på vägen hem. Total idétorka idag, så det fick bli tacos, men kunde åtminstone tänka ett steg till så middag för lördag och söndag är också inhandlat & klart

För övrigt så går det åt H-E med hälsan igen, vilket är så förbannat jobbigt så jag vet inte var man ska hämta energin snart. Var på Sahlgrenska i onsdags och kunde konstatera att blodtrycket fortfarande (efter 2 månader) ligger högt. Massa prover togs och vi är nu tillbaka till det otroligt "roliga" läget med kiss-dunkar... Ja ni minns väl hur jag ojjade mig över dessa "kisse-dunkar". Blääää!! Japp, ska kissa i dunkar och lämna måndag (innebär alltså att man kissar i dessa dunkar under hela helgen, skitkul, kan alltså inte direkt gå iväg någonstans eftersom det är viktigt att ALLT samlas) och sedan blir det läkarbesök, har hitills bara träffat sköterskor som tagit prover. Ber en stilla bön att jag INTE behöver läggas in, som jag var tvungen göra sist. NEJ TACK!! I alla fall, det ordnar sig väl, jag är inte orolig eller rädd, tycker bara det är så satans jobbigt att känna att allting börjar om igen...
    Finns annat som är jobbigt så det räcker till liksom, så kan det hända något ROLIGT nu så skulle ju inte det göra någonting!!!
    Förlåt jag är så neggig, men det får liksom vara nog nu, med tung energi Jaja, hänga i...

Fru Henax
    Japp, PB börjar igen, på måndag. THANK GOD!!!!!
    Måndagarna är återigen räddade. Big salvation, tack för det tv3.
    Hoppas du får en go helg gumman och att du kryat på dig så du/ni kan mysa och ha det fint. Du är så underbart rolig när du skriver "chiefen".
    TACK för att du alltid får mig att skratta!!
    Puss och kram

Onaka Pompom
    Hoppas allt bra hemma hos päronen och att du och prinsessan N får bli ordentligt ompysslade och bara ha det gott. Höres när du är tillbaka. Pussa henne från mig. KRAM

Cantaton
    Blir till att kurera sig i helgen låter det som!!
    Krya på dig-kramar och tack för ditt söta meddelande lilltjejen. Bra du kom i väg till doktorn och blev undersökt KRAM

Princess
    Tack vännen för att du frågat efter mig. Betyder mycket att man se att man är saknad *krama om* Hoppas att din helg blir fin. Underbart väder i dag, blir säkert lika i morgon! Hoppas du är ledig! KRAM

love U
    Japp, måndag is the day!! Såå härligt!!! Önskar dig och familjen en härlig helg och hoppas Lillkillen är helt frisk nu. KRAM

Fru Någongång.
    Ha en skön hösthelg vännen och hoppas det blir soligt och fint i skogen Håller med dig, brukar också alltid städa innan jag ska resa bort några dagar, såå skönt komma hem när det är nystädat.
    KRAM

Eurolady
    Minns inte om du skulle iväg något denna veckan eller helgen, men hoppas att du får en bra och skön helg med lite vila, känns som du skulle behöva det Får man gissa på att det ikväll blir gomiddag med maken och ett gott glas rött till? KRAMIS

SingForLife
    Hoppas huvudvärken är borta vännen och att hela familjen är frisk och kry och får en superduperhelg!! Glöm inte lösgodiset, hihihih... KRAMAR

anne
    Skickar stärkande energi-kramar till "ännulängrebortistan" och önskar flickan en fin helg. Kramisar

• Princessdiamond

nädu gumman.. här jobbas det som vanligt..
    skall strax åka..
    är iofs ledig imorgon och sen jobb på söndag igen..

tråkigt att det inte vill lösa sig för dig!
    *kramar om*

• LKU

Princess
    TACK vännen, värmer fint med omtanke. *kramar tillbaka*
    Ha en bra dag på jobbet och ha en skön lördag och hoppas det är kort pass på söndag
    Kramar!

• anne på grönkulla

Kram LKU - jag tänker på dig!

Här har jag handlat lite för egen del - sen erbjöd jag en krasslig kollega att köpa mat till henne också men hon tackade nej. Imorrn ska jag upp i gryningen o gå på körteori igen...

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07