• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Cantaton

Hoppas alla PB-fantaster i den här tråden får en trevlig TV-kväll. Själv sitter jag med gamla Investering & finansierings-tentor.

• Fru någongång.

ja hoppas pb var värt all väntan :) själv ligger jag i sängen och skall sova.

Är så nerväs, imorgon skall vi på ultraljud. och även om jag vet att allt var bra för 2 veckor sedan när jag lyssnade på hjärtat så är jag galet nervös. men det går säkert jättebra. men ni får gärna hålla alla tummar och tår för mig.. kikar in så fort ja kommer hem och berättar.

kram alla

• Cantaton

Håller absolut allt jag kan för er!! Så späääännande med ultraljud. Förstå den dagen *drömma*. Du får berätta imorgon Det kommer att gå bra.

• Eurolady

Hej flickor!

Long time no seen! Har tittat in här ibland, men inte skrivit nåt på ett tag. Har haft fullt upp på jobbet och inte orkat sitta framför datorn på kvällarna.

Nu har jag i alla fall inga resor på ett par veckor, men fullt upp i alla fall. Ordnar ett seminarie här i Stockholm nästa vecka, så den här veckan vet man ju i alla fall vad man ska göra!

Tänkte bara titta in och säga till alla PB-fans:

Är ni glada nu? Har ni njutit av vad-han-nu-heter-som-ni-tycker-är -så-snygg? Själv tittar jag ju inte på serien ifråga, men vet att det finns många fans här inne!

Själv hade jag mega-TV-krocken idag. Dels CSI, som jag bara älskar, på Femman, men samtidigt var det säsongsstart av ER, som jag också älskar. Så det blev till att använda den lilla videospelaren och spela in ER och titta på CSI. Så när LKU, FruHenax och alla andra PB-fans bänkade sig framför PB, så kollade jag på ER! Spännande där också, må ni tro!

Nä, nu är det dags för sängen! Vi hörs! Kram kram

• Princessdiamond

eurolady

kallar du det krock??
    krock är när man får spela in både på dekodern och videon.. kanske även på inspelningsbara dvd´n OCH ser på ett program

fru någongång

*kryper ihop en en mycket märklig ställning och håller krampaktigt runt alla fingrar och tår*

• Cantaton

Ojoj, så extrem har jag aldrig varit Det är egentligen inte sen jag flyttade till en etta som jag tittat så mkt på TV (TV:n blir ju så central, o jag kan se TV samtidigt som jag sitter vid datorn)... Det var nog sundare att inte se TV:n så ofta. Men igår kväll satt jag ju faktiskt o pluggade till nästan midnatt. Sen kunde jag inte somna förrän 3 eller nåt. Och så var jag uppe 7.40. Nu mår jag rätt illa. Men äter frukost o lagar lunchlåda.

• Princessdiamond

det händer inte ofta.. det gör det inte..
    minns faktiskt inte när det va senast..
    men vet att det har funnits tillfällen
    men då beror det nog oftast på att båda två har något att se/spela in.

• Fru någongång.

hej alla :)

Allt gick bra idag, det var en livlig krabat som simmade omkring därinne. Hon fick snabba sig när hon skulle fota för att mäta, men det gick bra. Blev framflyttad några dagar till den 15/3 istället för den 19/3. Vi fick med oss både film och foton med oss hem så nu kan vi visa för alla som vill se :)

Hej eurolady, du sliter med jobbet men det låter väldigt roligt det du gör så det är väl en fördel :)

LKU, hoppas du känner dig bättre nu och att du får ordning på ditt bt.

Kram alla

• Cantaton

FruNågongång, vad kul o mysigt Det lilla barnet dyker alltså (troligtvis) upp runt min födelsedag någongång. Lätt att komma ihåg då (Jag fyller den 13:e.)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07