Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
Det var givet vilka fyra som skulle hänga löst i Idol, däremot är jag inte lika säker på vem som faktiskt tar den sista platsen i finalen...
Det är INTE Michel, och jag tror att Knut sjöng fel låt för att få med sig folket. Tamela fick väldiga lovord, men jag är inte så förtjust i henne. Jag tror på Evelina. Och blir det inte hon, blir det Tamela.
jag håller på michel eller knut..
har svårt att behöva välja ngn av dem.. men tror michel tilltalar mig mest..
Jag har absolut svårast för Michel - jag håller med juryn, jag gillar inte rösten. Han är duktig i övrigt.
Egentligen vet jag inte om jag håller på någon. Är egentligen inte förtjust i Tamela eller Evelina heller. Knut är jag mer neutral inför.
Jag håller på Knut. Och jag hoppas att Amanda går riktigt långt. Gillar henne skarpt.
Så nu har man varit lite social med bror och en vän till honom. Han är från grekland så det blir bara engelska. Lite kul att jag såg på mitt stora feta grekiska bröllop :) Blev lite dikussioner om de äkta grekerna och så vidare :)
Nej nu skall jag äta lite clementiner och slöa lite.
kram
Mm, Amanda är cool
Det blev Evelina, jag har gissat rätt hela kvällen - yeah!
*besviken*
*krama på Princess* sååja. Det finns ändå bättre som redan var kvalificerade
men ändå..
jag hoppas på Daniel och Amanda. Sedan får man se längre fram hur dom utvecklas. Men dom är mina topp 2 favoriter. Och Marie gillar jag inte. Kanske bra röst men jag tycker hon tar så mkt fokus..
det blir säkert bra och det finns värdsligare saker att engagera sig i..
Nu skall jag sova. somnade i soffan i vablig ordning under numbers och vaknade när det slutade *suck* När skall jag lära mig.. Men idag gör det inget för det är Lördag imorgon :)
sov gott alla underbara...