• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • LKU

Cantaton

TACK!!

Roligt med uppdraget, precis som SingForLife skrev så är det en ära att du blir tillfrågad. Hoppas det inte stressar dig bara, utan att du känner att du kommer hinna och orka och HA ENERGI. Det gamla vanliga, man VILL så mycket...
    Ha en bra dag i dag. Kram

• LKU

SingForLife

Låter INTE bra med din syn gumman, du kör väl inte bil hoppas jag när du ser sådär??????? VAR RÄDD OM DIG!!! Hoppas dom kommer underfund med vad det är. Faktiskt så är det så att min pappa har fått något allvarligt synfel på ena ögat, så han har varit i Örebro på avancerad undersökning och det är tydligen tvunget att opereras. Läskigt tycker jag, ögonen är ju så, ja vad ska jag säga, känsliga, men förhoppningsvis kommer han kunna se BÄTTRE efter OP i alla fall och då är det ju värt allt.

Samma för mig med näsan, min kroniska förkylning kommer aldrig gå bort helt, men tack vare OP jag gjorde i januari så är det åtminstone lättare att andas nu, men snuvan får jag bara lära mig leva med. Känns lite sjukt ibland att jag inte ens minns min röst HELT FRI från "snuva" Jaja.. Hoppas det ordnar sig!

En jättebra idé köpa något till den lilla pojken, det betyder mer än man tror tror jag.

Kram

• LKU

SingForLife

Alltså, nu glömde jag ju säga, att han FÖRST gick till optiker som remitterade honom till Örebro. Vad jag ville säga var att jag hoppas din optiker är lika bra

• LKU

JIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det funkade!!!!!!!

Med andra ord går det UTMÄRKT klistra in smileys även från Internet Explorer, ME SO HAPPY!!!

• LKU

Jag gör såhär i Internet Explorer:

1.Klickar på smileysymbolen uppe i webläsaren
    2.Väljer smiley
    3.Klickar sedan på "blogs and networks" och efter detta kommer en ruta upp med själva html:koden och då...
    4.Klickar jag på "Copy to clipboard" sedan...
    5.Välj "klistra in" i själva inlägget

Hoppas förklaringen hjälpte lite

• LKU

Cantaton
    Härligt!!! Välkommen in i matchen!!

Fru Någongång.
    Grattis till att vara THE NEW TRENDSETTER här i tråden
    Kramis på dig härliga tjejen!

• LKU

Måste firas!!!

Hurra för Fru Någongång.!!!

Och för er som undrar hur man gör, får ni gå tillbaka någon sida... Mycket glädjande att detta funkar även i Internet Explorer!!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07