• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Jaha, här har alla fullt upp med fredagsmys ser jag vilket förstås ni gör helt rätt i Själv ska jag, tro det eller ej, men snart gå och knoppa Är då otroligt trött i dag så det liknar ingenting, fick såna hemska kramper av mensvärk i natt som ledde till kräkningar så det blev inte mer än 2 timmar sovit så nu ögonlocken är tuuuunga!
    Fredagsnatti-kramar till alla

*går iväg i pyjamas och borstar tänderna*

Kommer säkert hasande tillbaka om jag inte kan somna i alla fall

• LKU

Cantaton

Ååhhh låter som en helt underbar kväll, synd på restaurangen men verkade ju som det blev bra ändå Libanesiskt mmmums! Och efterrätten lät hur underbar som helst, hmm måste nog inhandla glass, strössel, smarties och chokladsås idag
    Ja du här var det en till som behövde sova, känns mycket mycket bättre i dag! Som sagt, underskatta aldrig en god natt sömn

Ha en skön lördag flickan!

Och alla ni andra med förstås.

Kramar

• LKU

Fru Någongång.

Lät som en trevlig kväll i går och att det blir mera trevligheter denna helgen, härligt! Kul med vernissage och så från Gotland också, lite "hemmakänsla" för dig gissar jag Tack för omtanken, mår i alla fall mycket bättre i dag så det känns gott! Dags för prommis i solskenet här med. Ha det bra vännen, KRAM

• LKU

Cantaton
    Tack gulliga lilla du!
    Hoppas allt bra med dig med och att du hinner mysa med M mellan varven med alla projekt, jobb, sång-uppdrag etc. Ta hand om dig lilla du. KRAMAR

SingforLife
    Så ledsamt med din pappa, jag förstår inte varför vården är som den är i dag, han skulle (som jag tolkar det, jag säger inte att det är det enda rätta) kanske behöva läggas in på ett hem för vård både psykiskt och fysiskt och så tycker jag det låter som DU min kära vän behöver få ett BREAK från allt vad detta innebär. Det finns liksom en gräns för vad man både orkar och KAN göra som med människa/dotter. Hoppas verkligen dom TAR TAG i detta och gör någonting åt detta, hur länge ska han behöva hålla på så här liksom??? Som sagr, vården... *morr*
    Låter dock toppen med hemmastudio, är nog suveränt bra för dig få sjunga för full hals och släppa alla spänningar just nu.
    Sköt om dig
    KRAMAR

Jag har varit i dalarna några dagar över helgen och det var verkligen välbehövligt break. Skönt komma bort från stan och vardag ett tag. Och extra bonus att det kommit jättemycket snö däruppe. Tog långa härliga promenader i ett skogen som verkligen såg ut som ett riktigt vinterlandsskap och så mammas underbara mat och fika mellan varven och mys på kvällarna, mmm LOVELY
    Nu är man dock tillbaka i vardagen och det är "bara" försöka kämpa på med allt vad det innebär. Äter blodtrycksmedicin nu och hoppas på att få ner trycket. Var där för en vecka sedan men då låg det fortfarande högt, trots medicin så man får hålla tummarna.

Hoppas alla har det bra och hinner mysa och vila och äta lussebullar, dricka glögg, tända ljus och bara ha det gott emellan alla "måsten".

Massa massa kramar från eder LKU som också har er i tankarna

• LKU

Lussebullar, peppisar och varm, go glögg till alla underbara flickor! Hoppas ni har en mysig 1a advent.

Många kramar eder LKU (som är på väg upp på vinden för att hämta ner stora julkartongen )

• LKU

Fru Henax

Tusen grattis-kramar och pussar till dig gumman, åh va roligt!! Ja, jisses ett år går så himla fort
    Hoppas det blev fint mys och pys trots ösregn men det betvivlar jag inte en sekund Verkar för övrigt regna i större delen av landet just nu, sååå tråkigt Mera snö åt folket!!!
    Tackar för julmust och skumtomtar, mums!!

Princess
    Gulligt tomtekort på dig!!
    Kram och hoppas ni hade fin advent. KRAM

SingForLife
    Hur mår du lilla gumman? Någon förbättring, något nytt? Tycker det är så himla hemskt detta med din pappa. Hoppas så innerligt att han blir frisk och ja, att han ändrar sig angående inläggning, är nog det enda rätta verkar det som. DU och dina familj måste ju få VILA någongång också *krama om*

• LKU

Här vare helt tyst och tomt... kanske dags lägga ner tråden?

• LKU

Hej alla flickor!

Ja, det verkar som vi alla har fullt upp just nu och dessutom är ju alltid tiden inför jul och nyår extra bizy så det är fullt förståeligt att inte alla har varken tid, lust eller så mycket ork och syftet med denna vänskapliga tråd är ju att man går in och skriver när man vill och känner för det, absolut inget tvång liksom! Men, samtidigt så ska det ju finnas en lust och glädje i tråden så man känner att den "lever".

Jag tycker själv det skulle vara tråkigt om tråden las ner så vi får väl ta och förlänga den ett tag till så får vi välan se vad som händer... Ville mest kolla läget lite med er andra, hur ni kände och så, men är GLAD att ni inte vill att tråden försvinner!

Hoppas ni alla har en bra måndag. Själv är jag koma-trött och dricker stora koppar kaffe för att försöka vakna

Kanske var det julpysslet i helgen som tog ut all energi... Bakade först lussebullar och chokladkola och tog sedan en sväng på Lisebergs Julmarknad som sedan följdes av julmys hos svärmor

Kramar till er alla

• LKU

Princess

Förlåt, glömde ju gratulera till radhuset!!! SKOJ!!!
    Vart har ni flyttat? Kram!

• LKU

love U
    Tack så mycket vännen!
    All varm och go energi tages tacksamt emot just nu! Och angående julklappar så är väl några inhandlade men långt ifrån klar... Hoppas allt bra med dig och familjen Bra du briefade ang Facebook så vet man i fall du försvinner.
    Massa kramar tillbaka!

Fru Någongång.
    Min kompis som ska ha barn nu i december (kanske på självaste julafton!!! ) fick också avslag, verkar helt sjukt. Hon har dessutom haft jättemycket "sammandragningar" så hon har jobbigt med att sitta och gå och stå, men nähä dom tyckte minsann hon kunde jobba ända fram till 26 december ändå!!! Sanslöst tycker jag. Hoppas det ordnar sig för dig! Kramar

SingForLife
    Så himla tråkigt höra att det inte hänt något i rätt riktning, kära nån, hur länge ska DU orka liksom? Hade jag råd skulle jag skicka dig på SPA till västindien några veckor Vore rätt OK julklapp va Häng i gumman... Kram!!

Princess
    Aha, va skönt, då blir det hyfsat lindrig flytt då? Klart, allt måste packas ner ändå men själva transporten kanske blir kort? Kram och lycka till!

anne
    Receptionist sa du? Hmm, tja, jag kan börja i morgon!!!!
    Vilken tid vill du jag ska komma?
    *rusar iväg och börjar kolla flygpriser till ännulängrebortistan* Kram på dig vännen!

• LKU

Mysig Lucia på er alla!

Lite utmattad efter en heldag på Ullared i går... men samtidigt nöjd och glad att ha fått mesta klapparna ihandlade, fattas bara några nu Nähäpp, dags för dagens sysslor!

Kramar från LKU
    *bär ner tvättkorgen i tvättstugan*

• LKU

anne
    Japp, jag tog en intensivkurs i långtbortistanska i fall du skulle behöva mig men ser att jag var för sent ute... jaja, kanske blir fler gånger

love U
    Va mysigt det lät att du och Lukas gjort julgodis och att Daniela har målat fina skålar, snacka om att dom julklapparna kommer bli uppskattade!!!

onaka pompom
    Ja, alltså även om det inte är någon snö och det är mycket folk och trångt och lite så, så är det ändå mysig stämning tycker jag, gå lite på julmarknaden... Köpte inget men sjöng allsång med Lotta

Fru Henax, SingForLife och love U
    Det är helt sanslöst, tv3 gör uppehåll med PB!!!!!!! Hur länge då undrar man?????
    Jag vill INTE få höra att PB börjar sändas i mars nästa gång, då bombhotar jag tv3 alltså, det räckte med att dom drog ut på det i det längsta i höstas innan säsongstarten kom i gång!
    Törs man ens gå in på tv3:s sida och reka? Någon som vågat?
    *biter på naglarna*

Cantaton
    En stor kopp te, varma bullar och en fleece-filt till dig gumman med hopp om att du får vila lite i kväll och bara ha skön fredag!!

Själv ska jag ta det otroligt softisch i kväll...
    Samla krafter inför i morgon bitti... när det blir en repa på stan och trängas med alla människor och stå i kö och svettas och bli galen och hungrig och tänka att nääääeeee vi skiter i julklappar men ändå komma hem förhoppningsvis ganska nöjd och tycka det är roligt slå in alla klapparna och tänka att det blev nog rätt så bra ändå...

Fredagskramar till alla

• LKU

love U
    P.S. Jag har bakat chokladkola som jag tänkte lägga i såna där gammaldags glasburkar med röd rosett kring (som jag ber till gud om att hitta på stan i morgon) det är väl det närmsta hemgjorda julklappar jag kommer Känner mig dock mycket stolt!!

• LKU

Halloj halloj!!

Roligt att se att det är lite aktivitet i tråden trots julstök och julklappshandling för alla

Jag har letat ihjäl mig efter såna där gammaldags glasburkar som chokladkolorna var tänkta ligga i men håller på att bli tokig, finns inte någonstans så nu får jag tänka ut något ny "approach" Var ute och sprang i lördags som sagt och satt sedan hela lördagkvällen och slog in och skrev på, men gryyymt skönt vara klar. Men visst är man helt tokig som ger sig ut en heldag veckan före!!!

I dag har jag varit ner en sväng och köpt byxor och top för presentkort jag fick i födelsedagspresent, så nu kan man väl se någorlunda "ordentlig" ut på julafton Ja, det blir som så att min kära sambo jobbar på julafton så vi kommer fira nu till helgen med hans familj och sedan åker jag upp på söndag till Falun och ner på onsdagen igen! Får liksom göra det bästa av situationen.

Cantaton
    Julklapp till sambon blir vetepåse från Hälsokost (som även kan användas kall), parfym + duschgel i LOVELY doft + ett par jävligt snygga "Salming"-boxershorts som jag ser fram emot att få se PÅ sen!!

Kramar till alla goa flickor!!

• LKU

love U

Tack för tipset gumman, har gått i dom funderingarna själv, en liten söt låda är ju lika fint som en mysig burk. Vi får se var det slutar

Gud va fint med skotskrutig kjol, det är AS-SNYGGT verkligen!!!
    *tumme upp* Det är klass på dig damen! Hoppas du hittar någon top till. Jag rände som en tok mellan H&M, KappAhl och Lindex i går, man hittar väl nästan aldrig EXAKT det man är ute efter men man får ta det som sitter snyggt och man gillar helt enkelt.

Toppen med öl-maskin ju, oj oj oj, det är nog bäst jag inte säger något till min sambo, blir han nog lite avis Öl och killar går liksom alltid bra ihop

Hoppas du hade en mysig stund i går gumman med fin julmusik och inslagning, sånt gillar jag också. Man måste ordna det för sig, helt rätt flickan

Något jag inte fattar är dock vem den förbannat tjocka kärringen var som prompt skulle trängas med mig inne i provhytten??? Näe henne kunde jag klarat mig utan!! Näe men allvarligt så blir det banne mig att ta tag i vikten EFTER alla helger, för gud i himlen så hemsk man ser ut. Inte nöjd någonstans Har aldrig fattat hur tungt det är att kämpa med vikt... och tja, 15-20 kilo tar sin lilla tid...
    Jaja, det tar vi EFTER alla helger som sagt, nu gäller det att lägga alla krav på sig själv och måsten på hylllan och NJUTA av allt vad jul och nyår bjuder på så man man samlar på sig ny, god energi!!

Massa kramar till alla rara

Cantaton
    Har du kommit på någon bra julklapp till M ? Säg till om du vill ha tips... Kram!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07