Vansinnigt underbara... Höst-07
YEs!!
YEs!!
Oooo sååpbubblor! Betydligt roligar än att skriva tenta. Men nu har jag lyckats göra annat hela dagen - se på tv, dammsuga, bädda, duscha... (har iofs läst 60 sid), men nu är det verkligen dags att fokusera på uppgiften. *sitter o ritar färgglad tankekarta - än så länge bara i lila o rosa*
NU är den lite grön o blå också :)
Pappa skulle ju komma över med två datorprogram ikväll. Men nu hade han bjudit ut sin flickvän o hennes dotter på middag, så han undrade om jag ville följa med ut o äta istället. Det gav mej massa energi, och plötsligt hade jag skrivit halva sista tentafrågan. Dock har jag MASSOR kvar att skriva om, så jag får kanske omprioritera i efterhand, och skriva om, men jag kom åtminstone igång. Nu ska jag göra mej iordning för att gå ut. Lena skulle hämta upp mej 17.15 på väg hem från jobbet.
SFL, kolla om du har alla navigationsfält framme - om du har valt att visa dem. Min smiley låg ensam på ett fält jag hade bockat för inte skulle visas.
Nu är jag jäääättetrött. Men kom precis hem från middagen, så jag måste försöka mej på det här sista nu. Har en halv tentafråga kvar... kämpa kämpa..
Kanske, jag har inte använda Vista, så kan tyvärr inte svara på det.
Usch, jag har försovit mig :( Fick tio minuter på mig att klä på mig etc. Och när jag tittar ut o ser vädret känns det som om det kan bli massa förseningar o grejer idag (jag ska till sjukhuset). O jag är inte heeelt klar med tentan, så jag vågar inte hoppas på att jag hinner hem o fixa sen utan måste direkt till skolan för att göra klart det sista med tentan o lämna in den (senast 15). Usch, ingen rolig dag alls...
Nu måste jag åka.
Jag blev också ponny
Jag lämnade in tentan strax efter 12, så nu är jag av med den. Tänkte att jag skulle gå hem o lägga mej o bara ta det lugnt. Men så kändes det inte när jag kom hem... jag har lagrat disk på diskbänken medan jag hållit på med tentan - o nu stank det i hela lägenheten. Typ urin... långt värre än sopor kan lukta :-S
Gaaah. Känns ju alltså som jag behöver diska innan jag gör något annat.