Inlägg från: Fru någongång. |Visa alla inlägg
  • Fru någongång.

Vansinnigt underbara... Höst-07

Hej alla goa tjejer. Hoppas ni har en bra onsdag. Vädret blev ju väldigt fint idga. Nu skiner tom solen :)

Har varit på andra besöket hos bm i dag. Mitt järnvärde hade sjunkit till 102 från 120.. Så nu blir det till att knappra 2 tabletter om dagem istället. Mitt blodtryck var 106/78 och jag kom genast att tänka på dig LKU.. när man hört ditt blodtryck så kan man ju föreställa sig hur du mår. Annars såg allt bra ut, magen växte och fick lyssna på det lilla hjärtat. 145 slag i minuten. Helt magiskt :)

Nog tjatat om det :) Vad skall alla söta göra ikväll? Här blir et nog vila som gäller. Sambon skulle köpa mat med sig hem så vi skall vara lata idag :) Sedan blir det nog lite tv. och sova.

kikar in senare.

kram på er

• Fru någongång.

jo det gör det absolut :) Imorse när jag var uppe tidigt som sjutton och kom till slussen trött och kall. Då står dom och delar ut kanelbullar till alla som tar metro. Men hon som jag tog tidning av gav mig en hel påse Så det blev kanelbullar idag. Passade bra då jag skulle åka till mitt lilla gudbarn idag och vara social :) Mamman och jag åt bullar och alice fick smaka litegranna .. Så rolig hon är nu, skrattar och går och tramsar :) fick vara lektant en strund innan hon skulle sova.

Välkommen hem Eurolday. Och jag skulle ha givit bra mycket för att komma hem 3 timmar tidigare en fredag. Hon måste haft en bra dag :)

LKU. Hur mår du idag vännen??

Princess.. Shit vad du varit duktig. 12 kilo är ju jättebra ju..

Ja jag skall ta dom där tabletteran ordentligt. Men måste nog se till att äta massa spenat och gröna grönsaker och lever osv.. Inget jag gillar men får försäka lära mig äta blodpudding.

Nej nu skall jag stupa i säng. Ses imorgon kram alla

• Fru någongång.

Princess. Jag skulle säga Art Clinic .. Inte för jag har någon som helst erfaranhet fårn någon av dom, men min sambos datasystem finns där :) Inte för att det har ngt med kirurgerna att göra, men vad jag vet av honom så är dom trevliga och har rätt bra rykte.

har avslutat en liten shoppingrunda med en arb. kamrat. Blev en jättefin klänning/längre tunika från gina tricot. Är i ett mellanläge vid storlekar nu. xs blir lite trångt över bysten just nu, men s blir lite för stort. Men det beror helt på modellen. Men jag tog s för att kunna använda den lite längre.

mina fredagsplaner är nog soffläge efter lite mat snart. eller skall jag gå och träffa upp sambon på en liten kvarterskrog där han sitter med några kompisar. Men får se vad jag känner för om en stund.

Helgen än så länge oplanerad. Vad gör ni i helgen?

• Fru någongång.

Mysigt cantaton :) Det känns som om det var evigheter sedan niu träffades, har nästan glömt bort hur det gick till :)

Blev soffan för mig. Efter maten så blev jag däst och kände att jag och magen behövde lugn och ro istället för massa krogtjatter :) Så det blir idol och annan tv ikväll ..

Usch med huvudvärk. Hoppas det går över tills M kommer.

• Fru någongång.

princess. Men då passade det ju ganska bra ändå att jobba imorgon? Fast irriterande när man ställt in sig på att vara ledig.

Seg dag idag, åt frukost och sedan la mig på soffan. Men det är lördag ju :) Sambon sover ännu, får nog väcka honom snart, Skall gå och handla lite idag. Basvarorna börjar ta slut..

LKU och ni andra PB fans. Nu har dom släppt reklamen på tv iaf.. kommer snart. Så dreggla lite framför reklamen :)

kram

• Fru någongång.

Onaka.. Vi skall ha den 19/3. enligt familjeliv är jag i v.17. Jo det har sina fördelar att vara liten ibland :) Det är mest magen som växt så det är bra.

Sittter och skriver handlinglista, och försöker hitta en bra meny för veckan som kommer. Vi är värdelösa på det, men skall verkligen försöka. Är så trött på att försöka komma på samma dag vad man skall äta. Men det blir spenatsoppa en dag iaf och så skall jag försöka hinna baka bröd ngn dag.

Låter som en bra dag onaka pompom. Härligt med promenader. Längat så tills dess :) Helt ot. vad har ni köpt för vagn?

• Fru någongång.

Nej vi skall dit den 23/10. så det närmar sig. Skulle egentligen den 18 men då måste sambon tyvärr åka till usa så vi fick skjuta upp det några dagar. Annars hade jag ett gäng kompisar som mer än gärna följt med :) men det skulle känts konstigt utan honom.

Nu skall vi snart äta, jag var och handlade en massa och nu lagar sambon mat och pysslar om mig :)

Sedan blir det filmmys.

ha det gott tjejer. Kram

• Fru någongång.

Hej alla :) Hoppas ni har det gott.

Har haft en riktig hemma helg. Fixat lite men farmför allt vilat, igår såg vi the number 23 med jim carrey, lite skum men bra. Började se transformers men jag somnade till den.

Idag har vi varit en sväng till gallerian och jag köpte nya underkläder och sambon klippte sig. Ikväll blir det räk frossa med nybakad ciabata som står och jäser nuBread Basket

Vad har ni andra gjort i helgen?

• Fru någongång.

Anne välkommen tillbakaCelebration Dance

• Fru någongång.

Heeej på er. Hoppas allt är bra med er. har pysslat så mkt de senaste dagarna så jag har knappt varit här inne. eller sen i söndags iaf :)

Princess, skoj med visning. Ngt som ni är intresserade av eller bara för skoj?

Jag var på visning igår i vårat hus, fast 1 våning över oss. Liten lgh men jag ville mest kolla hur han hade renoverat om den. Vi köpte dom ju nyrenoverade 2004 men han har bytt allt i den nästan utom badrummet. Så himla snyggt och designat. Så om man gillar det så är det en bra affär. Men jag blev så inspirerad av det städade och rena fina i den. Så idag har jag haft städryck här hemma, tvättat, dammsugit plockat undan, torkat skåpsluckor osv..Kopplade datorn till tv.n sedan var det disco till städningen :) Sambon blev chokad när han kom hem :) men det gäller att passa på när man har energi. Den börjar sina lite tycker jag. Men men så är det .

Cantaton. Grattis till 6 månaders steget :) Hur var kvällen igår? Och vilken film såg ni?

Alla andra. Hoppas ni mår superbra och att höstsolen lyser lite på er.

Eurolady: Vart är du denna vecka?

kram kram

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07