Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Vansinnigt underbara... Höst-07

jihuu, nu hade vågen äntligen hoppat ner till -12 kg *glad*

• Princessdiamond

eurolady

ja, gud.. det måste vart helt underbart ju!!

fru någongång

härligt med plutten måste va något av det mest spännande man kan vara med om! men det låter väl som ett bra blodtryck?? eller? vet inte vad som förväntas hända med blodtrycket under en graviditet iofs..

• Princessdiamond

jupp apelsinjuice när man äter järnrik mat.. den har en annan också fått lära sig :)
    och apelsinjuice e ju sååå gott dessutom! :)

henax..
    helt ok, tack iaf

• Princessdiamond

tycker inte om blodpudding överhuvudtaget

• Princessdiamond

LKU

tråkigt det här med blodtrycket.. men du skall se att det löser sig..

å nu känner jag mig ju både elak och otacksam.. men för tillfället har jag inte kommit så långt vad gäller kliniker att vägbeskrivningar är till så stor nytta.. just nu är jag i behov av att veta vilka kliniker som har gott rykte
    men tack snalla för att du kämpar på med att hjälpa mig *kraaaaaaam*

• Princessdiamond

jag måste erkänna att jag hoppas på att klura ihop något sätt att få göra det på sahlgrenskas specialklinik..
    det är ju ändå ett ställe man känner till (sahlgrenska alltså *s*)..
    jag tillbringade ju en hel del tid där förra hösten när min styvfar låg inne och känner mig av någon anledning väldigt hemma där..

hoppas på att de har bra priser, och ännu bättre vore det ju om jag kunde klura mig runt deras system och få ekonomisk hjälp..
    iom att det inte är något jag kan ändra på själv.. många saker kan man ju faktiskt lösa på egen hand med lite vilja.. men så är det inte i mitt fall..

tänk om det hade varit så lätt.. att det hade hjälpt med stark vilja.. god damn jag hade varit het ;-P

• Princessdiamond

hemma från jobbet igen
    å nu skall jag inte jobba på nästan en vecka..

skulle ju tatuerat mig på måndag, och ville ge tatueringen lite tid att vila innan jag gick till jobbet..
    men nu bokade jag ju av tiden.. jaja
    skönt med långledigt behövs då och då *s*

• Princessdiamond

för att jag kände att jag inte va 100% säker..
    och nu några dagar senare så ångrar jag inte alls mitt beslut - vilket talar om att det va rätt val och det känns skönt..

• Princessdiamond

tji fick jag..
    nu ringde de från jobbet och behövde ha in mig i helgen..
    kunde så klart tackat nej, men eftersom jag ändå vill stryka ett par om ett par veckor så var det ändå ganska lämpligt..
    så nu skall jag jobba imorgon kväll =/

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07