Hej alla flickor!
Mm, det var ett tag sedan. Lite mycket annat nu som tar fokus för min del, men nu kände jag att jag bara var tvungen gå in och säga hej till alla rara och underbara!
Fredag i dag då, alltid skönt. Har precis varit ute och gått långprommis och tog handling på vägen hem. Total idétorka idag, så det fick bli tacos, men kunde åtminstone tänka ett steg till så middag för lördag och söndag är också inhandlat & klart
För övrigt så går det åt H-E med hälsan igen, vilket är så förbannat jobbigt så jag vet inte var man ska hämta energin snart. Var på Sahlgrenska i onsdags och kunde konstatera att blodtrycket fortfarande (efter 2 månader) ligger högt. Massa prover togs och vi är nu tillbaka till det otroligt "roliga" läget med kiss-dunkar...
Ja ni minns väl hur jag ojjade mig över dessa "kisse-dunkar". Blääää!! Japp, ska kissa i dunkar och lämna måndag (innebär alltså att man kissar i dessa dunkar under hela helgen, skitkul, kan alltså inte direkt gå iväg någonstans eftersom det är viktigt att ALLT samlas) och sedan blir det läkarbesök, har hitills bara träffat sköterskor som tagit prover. Ber en stilla bön att jag INTE behöver läggas in, som jag var tvungen göra sist. NEJ TACK!! I alla fall, det ordnar sig väl, jag är inte orolig eller rädd, tycker bara det är så satans jobbigt att känna att allting börjar om igen...
Finns annat som är jobbigt så det räcker till liksom, så kan det hända något ROLIGT nu så skulle ju inte det göra någonting!!!
Förlåt jag är så neggig, men det får liksom vara nog nu, med tung energi
Jaja, hänga i...
Fru Henax
Japp, PB börjar igen, på måndag. THANK GOD!!!!!
Måndagarna är återigen räddade. Big salvation, tack för det tv3.
Hoppas du får en go helg gumman och att du kryat på dig så du/ni kan mysa och ha det fint. Du är så underbart rolig när du skriver "chiefen".
TACK för att du alltid får mig att skratta!!
Puss och kram
Onaka Pompom
Hoppas allt bra hemma hos päronen och att du och prinsessan N får bli ordentligt ompysslade och bara ha det gott. Höres när du är tillbaka. Pussa henne från mig. KRAM
Cantaton
Blir till att kurera sig i helgen låter det som!!
Krya på dig-kramar och tack för ditt söta meddelande lilltjejen. Bra du kom i väg till doktorn och blev undersökt
KRAM
Princess
Tack vännen för att du frågat efter mig. Betyder mycket att man se att man är saknad *krama om* Hoppas att din helg blir fin. Underbart väder i dag, blir säkert lika i morgon! Hoppas du är ledig!
KRAM
love U
Japp, måndag is the day!!
Såå härligt!!! Önskar dig och familjen en härlig helg och hoppas Lillkillen är helt frisk nu. KRAM
Fru Någongång.
Ha en skön hösthelg vännen och hoppas det blir soligt och fint i skogen
Håller med dig, brukar också alltid städa innan jag ska resa bort några dagar, såå skönt komma hem när det är nystädat.
KRAM
Eurolady
Minns inte om du skulle iväg något denna veckan eller helgen, men hoppas att du får en bra och skön helg med lite vila, känns som du skulle behöva det
Får man gissa på att det ikväll blir gomiddag med maken och ett gott glas rött till?
KRAMIS
SingForLife
Hoppas huvudvärken är borta vännen och att hela familjen är frisk och kry och får en superduperhelg!! Glöm inte lösgodiset, hihihih...
KRAMAR
anne
Skickar stärkande energi-kramar till "ännulängrebortistan" och önskar flickan en fin helg. Kramisar