• Cantaton

Vansinnigt underbara... Höst-07

Ja, det är verkligen skillnad. Jag hade jag flyttat innan jag togs emot på sjukhuset i Danderyd (hade fått remissen innan jag flyttade), o nu bor jag ju mitt emot Huddinge sjukhus, o alla undrar varför jag inte byter sjukhus. Men jag vågar ju inte. Känner mej förstådd o omhändertagen på Danderyd, då vågar jag väl inte byta i blindo till Huddinge heller (även om de också har rykte om sig att vara bra på mitt område).

LKU, Är det idag du ska ta blodprovet?

• Cantaton

LKU, lycka till på Läkarhuset idag
    Ja, idag har jag inte en massa huvudvärk - försöker avklara lite grejer på morgonen istället. Har duschat, bäddat, dammsugit, sorterat undan pappren från förra kursen. Nu ska jag diska. Alltid detta diskande...

• Cantaton

Diskning - check
    Betala räkningar - check
    Samla ihop pantburkar o glas som ska till glasinsamlingen - check

Nu ska jag ta mej igenom sån tvätt som ska handtvättas...

• Cantaton

Nu ska jag bege mej till skolan, och sedan dra vidare på ett mingel som förenar näringsliv och kulturvärld. Ska eventuellt skriva B-uppsats om den organisationen (ett utvärderande av deras arbete så här långt).

• Cantaton

LKU, har du lyckats hålla dig vaken än? Snaart är han hemma Det blev inte gratismat, men det blev ost, kex & vin Socitetsmingel. Nämen, det var jätteinspirerande föreläsningar och spännande folk. Är taggad inför B-uppsatsen!

FruNågongång, tack Nu "måste" jag bara hitta på något nytt till halvårsdagen. Något litet. Vet inte vad det skulle vara. Jag VILL, men bara något litet, symboliskt. Inget som kostar en massa pengar o inget överdådigt o inget som tar lång tid. En gest bara.

Nu är jag superhungrig. Åt lunch vid 12 - evigheter sedan. Vet inte alls vad jag ska slänga ihop så här dags...

• Cantaton

Princess, duktig kicka!

Euro, skönt med direktflyget! Välkommen till nya tråden

FruNågongång, bullkalas!

Jag har faktiskt lyckats hålla mej ifrån bullar hela dagen. Har istället tränat på gymmet!! O haft mysmorgon med Marcus o varit i skolan. Nu är min bästis (typ) här. Hon orkade inte åka ut till Värmdö efter att vi tränat, så vi har gjort linssoppa o mackor o pratat o så. O nu sover hon över. Vi ska köra ett nytt gympass imorrn bitti. *Duktiga flickor*

Gonatt på er!

• Cantaton

Henax, hur kunde du missa!? Det var ju bullar överallt! Du kanske kan köra kanelbullensdag-dagen (motsvarande typ juldagen, påskdagen, nyårsdagen etc).

• Cantaton

hihi

Själv var jag o tränade igår kväll o imorse, så jag ska hålla mej ifrån bullar. Har börjat köra ett avslappningsprogram också (på CD), jätteskönt.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07