Vansinnigt underbara... Höst-07
Henax, nix inget badkar.
LKU, jodå Men nu blev jag sådär eftertrött. Men energin kommer väl tillbaka när kroppen bearbetat maten. Lycka till på Sahlgrenska!
Henax, nix inget badkar.
LKU, jodå Men nu blev jag sådär eftertrött. Men energin kommer väl tillbaka när kroppen bearbetat maten. Lycka till på Sahlgrenska!
Mmm, men jag skulle också föredra mjölk till blodpudding faktiskt..
LKU *krama om*
Har ni några fredagsplaner tjejer?
FruNågongång, min helg är också oplanerad - för första gången sen i maj! Det är LJUVLIGT! Ska på en kompis' konsert på söndag kväll, men annars har jag inte planerat in nånting. Jag känner mej fri Pratade med M för några timmar sedan, o då skulle han på bio med några kompisar. Han frågade om jag ville följa med, men jag kände att jag behövde lite egen-tid. Då frågade han om jag ville att han skulle komma ikväll efter bion, och det vill jag ju hemskt gärna! Så jag blev jätteglad
Tyvärr har jag dock ont i huvudet nu IGEN...
Det är Idolmys för min del också. Hoppas att M köper med sig nötter eller nåt Själv har jag inte köpt nåt fredagsgott alls. Sitter med en kopp te..
Ja, det börjar iaf bli en tid att prata om (ett halvår) Men känns som vi känt varandra väldigt länge.
Långledigt är inte fel Varför avbokade du tatueringstiden?
Hej Anne!! Välkommen tillbaka - inte alls bortglömd!!
Princess, då var det nog rätt beslut ang. tatueringen.
Anne, vad gör du uppe klockan 5?!?!?! Själv fick jag verkligen MASA mej ur sängen när hon var 8.50 typ. Alldeles för sent....
Idag har M och jag varit tillsammans i ett halvår Firas med bio och middag på Stortorgskällaren. Dessförinnan ska jag dock på seminarium, åka iväg o trycka affischerna jag fick uppdrag att göra till min förra skola, för att sedan åka o överlämna dem. Ska försöka hinna med ett bankbesök också - mitt kort funkar inte... (magnetremsan alltså).
anne *harkel* vanor? men oavsett vanor var du bevisligen uppe den mardrömstidiga timman!