ÅH vad sur jag blev, gör man så här?!!
Alltså, vet inte om det är jag som är överkänslig...
Men vårt bröllop, bilderna därifrån som min syster fotade för Vår räkning känns inte direkt som nån allmän egendom?!!
Hon gjorde ett fantastiskt jobb med detta, och har efteråt lagt upp dem på en sida så alla gästerna som vill se skulle kunna gå in och kolla på dem - så den länken har jag då mailat till de som var närvarande och intresserade av att se bilderna...
Och nu, i går kväll - får jag veta att en utav dessa personer (som även lagt ut sina egna bilder i sitt fotoalbum på bloggen, men det var ju en annan femma även om jag tycker det känns "sådär") har lagt ut denna länk med stora bokstäver på första sidan på bloggen. "KOLLA HÄR, X & X:s BRÖLLOP osv"...
Inte vet jag, hur länge hon haft den där - men förmodligen sen jag mailade ut den...
Blev nästan förbannad jag, väldigt irriterad iaf - så GÖR man väl ändå inte utan att kolla med den som fotat eller skickat länken att det är okej?!!
Mailade henne i går kväll och sa jag tyckte det var dålig stil, att man gärna vill ha en förfrågan innan såna där saker görs...
Är det jag som är överkänslig, eller???
Visst kan jag visa upp bilder allmänt från bröllopet, men det är ju bilder jag själv valt ut att jag vill visa. Det här handlar ju om div bilder från festen efteråt o allting...