• CaCC

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Hej på er alla blivande brudar. Här kommer en till förväntansfull blivande brud.
    Jag har suttit och läst igenom alla inlägg och nu är det dags att skriva.

Jag och min m2b ska gifta oss i augusti nästa år.
    Längtar så jag blir tokig.

• CaCC

Har ni några tips på festlokal i Skövde där man kan ha catering och eget vin och så?

Har hört om några själv, vet ni något om Aspö och P4-mässen?

• CaCC

För tillfället är jag nog mest inne på Wagners Bröllopsmarsch som inmarschmusik, ut vet jag inte.

Du då?

• CaCC

Vet du vart man kan hitta olika bröllopsmarscher? Har letat på nätet men hittar inget.

• CaCC

Nu har jag hittat massor med fina låtar.

• CaCC

Transport från kyrkan, är det någon här som vet vart man kan få tag i billig eller prisvärd transport (hästskjuts eller bil)?

Vad ska ni andra åka i?

Vet inte riktigt hur vi ska lösa det då vi ska fotografera oss efter vigseln. Om man bara ska ha transport från kyrkan till fotograferingen eller om man ska ha till festen sen med, vi har ju inte bestämt med fotograf och så än, håller på att leta.

• CaCC

Idag har vi bokat kyrka och preleminärbokat festlokal. Den 23 augusti blir det av. Känns så annorlunda nu när det är bokat. Känns mer på riktigt.

• CaCC

Det blir i Norra Kyrketorps kyrka i Skultorp utanför Skövde och lokalen ligger också i Skultorp, men lokalen är väl inte hundra bestämd än.

Mickes tös skrev 2007-11-26 16:48:32 följande:

CaCC: håller med till fullo, det var först efter att kyrkan var bokad som det var på riktigt... Vart ska ni vara någonstans?
  • CaCC

Japp, det stämmer bra det.

Pärlhönan skrev 2007-11-26 19:56:41 följande:
    Är det kyrkan o lokalen som ligger på var sin sida av vägen??
  • CaCC

Ja jag tror den kan bli riktigt fin. Stort och bra.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)