• CaCC

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Erika K var föresten de som har förutsatta tider och det var inte billigt där.

• CaCC

Gud vad vackert det var där. Det stället blev jag sugen på nu ju.

Pärlhönan skrev 2007-11-29 09:54:20 följande:
    Bella30: Kom på ett annat ställe som kanske kan passa dig.www.bolumkonferens.se/index.htmlDe har haft bröllop där med 80 gäster, men även mindre bröllops skulle passa bra där, tycker jag. Har själv varit sugen på det men tror att det blir för litet för ossHar för mig att man hyr det från fre-sön o att det kosta 5000kr tror att städ ingick då
  • CaCC

Jag kanske kan få min drömklänning uppsydd av en sömmerska i Tibro, det hade vart underbart.

• CaCC

Nej, jag har inte pratat med henne ännu. Men jag tänkte att det kan ju vara värt att kolla upp och jämföra med en kinaklänning, fördelen med att sy upp den i Tibro är att jag kan ju följa utvecklingen och prova efter hand.

• CaCC

Jag har mailat till Bolum och frågat om pris och så, gjorde det förra veckan och har fortfarande inte fått något svar.
    Det är framförallt priset jag är nyfiken på innan vi åker dit och tittar.

Pärlhönan skrev 2007-12-03 19:47:14 följande:
    Sitter själv o försöker få tag i de på bolum, då jag vill dit o kika igen, funderar lite på att byta ställe.
  • CaCC

Trist :(

Pärlhönan skrev 2007-12-04 17:12:37 följande:
    Fick precis tag i Bolum. De har slutat med bröllop, så man kan inte boka det längre. De ska ha lite annan verksamhet där, så de orkar inte med bröllop också.men.... var inte Bella30 där och kollade förra veckan?? Vad sa de då?Bella30 kan du svara på det??
  • CaCC

Välkommen hit!
    Jag tycker det låter trevligt med en fika och bröllopsprat.

Novemberbröllop08 skrev 2007-12-05 15:24:44 följande:
    Btw ny här, glömde pres mig. Bröllopet sker den 15 nov 2008. Mycket är redan bestämt såsom kyrkan=våmb, mottagningen=karstorp, prästen klar, fotograf klar, live band klar, trycksakerna bestämda, färgtema= guld & Rött. Längtar som F**.Fråga på om det är nåt.
  • CaCC

Jag jobbar hela dagen den 14/12 så då kan inte jag :o(

• CaCC

Jag skriver flera förslag här då 13:e, 17:e, 18:e och 19:e kan jag, då är jag ledig. Kan det vara något som passar er andra?

Hur gör man föresten smilies i inläggen?

• CaCC

Ok då är 18:e och 19:e kvar som förslag

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)