• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Mickes tös skrev 2007-10-28 19:00:24 följande:

snofsan: nej, jag tror inte det, är inget bra på det där med design och tror inte att jag skulle kunna uttrycka det på rätt sätt så att den som skulle sy upp den skulle förstå hur jag menar...
    aaa okej,

hur såg den klänningen ut som du ville ha då?
  • snofsan
    Hannahpanna skrev 2007-10-28 18:59:16 följande:
    Tack för svar! Har kristina boden herrkläder också? När och var ska ni gifta er?
    hej jag vet inte om dom har herr kläder, men vi tänkte hyra frockcoat till m2b i skara e de en liten bröllops affär typ troro de kosta 3000:- elle nått sånt...

vi gifter oss i götene 30/8 - 2008

ni då?
  • snofsan

weeeeeeeee min tiara har kommit nu å den e mycket finare irl än på bild.. mohahha den e helt ljuvlig å ja kommer aldrig att ta av mej dennågonsin

• snofsan

Hihihih dagens ilands problem

ja har samma problem med min ring... den kommer juh att gå på 8700:-... hade egentligen mer tänkt mej att lägga max 3000:-.....

• snofsan
    Pärlhönan skrev 2007-10-30 20:17:44 följande:
    Snofsan: Då har jag ett tips för digSvema är en guldsmed i Falköping som har kalaspriser. Gick dit med en ide på en ring som blev mycket billigare än om jag köpt i Märkesbutik. Du kan gå dit med kataloger eller bilder så gör de en egenvariant av den i samråd med dig.Jag sparade många lappar på min, så nu har jag min drömförlovningsring utan att vara ruinerad
    häftigt då ska ja nog gå dit å titta lite

finns de nåra mer smeder häromkring skara skövde?
  • snofsan

hej tjejer hur e de med er idag?

själv ska man ta itu med den vanliga vardagen å tvätta

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-31 09:35:39 följande:

idag blir det plugga, plugga och plugga. ska träna lite ikväll också... var iväg och prova lite klänningar igår, men har fortfarande bara pronovian i huvudet...
    hur var det där på det stället du var å provade hade dom mycket klänningar?
  • snofsan

mickes tös: vem ska du anlita för håret?
    vad tar dom?

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-01 16:10:17 följande:

Jag tror det blir hårmetropolen i skara för min del. var där och kolla och hon snackade om ca: 1000 kronor för en bruduppsättning, men jag tror att det beror på hurdan frisyr man vill ha och inte något fast pris, eftersom det första hon fråga var hur jag hade tänkt mig frisyren...
    hhmmm vart ligger hår metropolen?

e de dyrt att klippa sej där i vanliga fal med?
  • snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-11-01 16:06:37 följande:
    funderar också på att gå till frisör, tärnan tycker det kan vara roligt att vi gör det ihop och det tycker jag med såklart! men jag vet inte om det är lite för dyrt kanske....var inne på headlites i lidköping och där kostar brudpaketet runt 2500, då makear dom och fixar i tre timmar plus att man får komma innan för rådgivning. Tror att det är vad det kostar på dom flesta ställena för på kopparsalongen ligger det också runt det priset. Som sagt, lite över vår budget men det vore roligt... =)
    men för 2500 e de för bara dig då?
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)