• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Mickes tös skrev 2007-10-18 17:55:14 följande:

snosan; *håller tummen*
    tack
  • snofsan

Jag ska ha korsette men den korsetten ja köpte var för stor å drog inte in något så ja får nog köpa en riktig men dom e juh såå himla dyra juh

• snofsan

nää ja har varit i dom flesta bröllops butikerna men inte hittar jag några underkläder inte... men ja funderar på att åka till gbg elle sthlm å titta i dom butikerna med

• snofsan

hhehe du får säga till han att han får vänta nån stans på något fik

vilken hemsida har dom då?

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-18 21:29:18 följande:

www.ramonadesign.se, dock har de inga bilder på hemsidan...
    synd
    du kan alltid ta med dej en kamera heheh å ta smyg kort
  • snofsan

hihihiih de får du bestämma elle ta med dej dom till en gång när vi ska fika

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-19 08:57:48 följande:

får väl se om jag hittar någon...mitt största problem är dock skor, tror aldrig jag kommer att hitta några, hatar högklackat och vill bara ha bekväma skor... Var man nu hittar det...
    hihi ja var likadan tills förra månaden då ja hitta ett par högklackade bekväma skor på sko punkten här i skara dom kosta bara 200 :-.. billigt å jätte fiina

men vad drar du för strl i vanliga kläder då?

själv har ja ungefär 46- 48 i vanliga kläder men när ja provade en brud klänning hade ja en i strl 50 *eeek*
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-19 09:11:54 följande:

jag brukar ha 38, fast jag är en 34-36 över bysten, en 38 i midjan och en 40 över höfterna... dessutom har jag världens svank som gör att jag typ ser gravid ut i alla kläder jag provar... Har aldrig tyckt om att åka ut och handla varken kläder eller skor...
    aaa okej har du funderat på att sy upp en brudklänning då så att den passar dej?

tycker inte heller om att köpa skor å kläder,, dels för att ja inte kan köpa fiina kläder för ja e för stor,, å mina fötter e breda å ja har strl 40-41 på föttera så de e juh med problem... *suck*
  • snofsan

Karis Annelie skrev 2007-10-19 09:47:57 följande:

hihi oj va ni skriver mycket här, och va ni hoppas mellan ämnena Jag säger chokladbollar... tycker det är lite onödigt att använda ord som kan såra ngn underkläder har jag inte tänkt på än, tror jag ska ha några som passar klänningen och sitter bra, och strunta i om de inte är supersexiga. Chansen är ganska stor att man bara slocknar på kvällen ändå har jag förstått!
    hahah ja de tror jag med hehe de får la bli ett snabbis kst
  • snofsan

Jo jag ska ge m2b en morgon gåva till honom kanske en till mej själv i fall han glömmer

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)