• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Marsaphir Marlean: Rent viktmässigt är jag nöjd, men vill gärna bli mer vältränad och behöver definitivt bättre kondition.

• Mickes tös

Har börjat fundera på att baka tårtan själv... vet inte om jag klarar det, men tänkte börja försöka lite... går det inte så har jag ju tid på mig att beställa... frågan är bara var man ska börja...

• Mickes tös

blivandefrularsed: vi ska ha rätt många gäster så det är ett stort projekt 60 stycken. hade inte tänkt frys dem, men ha moussetårta... vet inte hur svårt det är men jag gillar att baka

• Mickes tös

snofsan: runt 3000:- men har inte varit ute och kollat något än, så det kanske är helt orimligt...

• Mickes tös

rosalin: vad är det för sorts tårta?

• Mickes tös

rosalin: anledning till att jag undrar är för att det på något sätt verkar vara standard med typ prinsesstårta på de ställena där jag kollat, och jag vill ha något roligare än prinsesstårta...

• Mickes tös

rosalin: det är okej, jag är rätt borta jag med... det har varit en lång dag

• Mickes tös

hallå allihopa, har just kommit fram till att det är livsfarligt att prova klänningar, i alla fall om man inte säger till innan vilka pengar man har att röra sig med. Var och provade klänningar i gbg i helgen och den som jag tyckte bäst om där kostar 10.950 i grundpris och sedan behövs det göras vissa ändringar... där gick budgeten åt pipsvängen... nej det är bara att titta vidare...

• Mickes tös

snofsan: nepp den var inte alls som jag tänkt mig, men den var bättre, jag provade några som var så som jag tänkt mig och upptäckte att jag inte gillade dem på... har sedan totalvänt i frågan om slöjan... ska definitivt ha slöja, det blir en sådan skilja i känsla...

• Mickes tös

snofsan: nej, jag tror inte det, är inget bra på det där med design och tror inte att jag skulle kunna uttrycka det på rätt sätt så att den som skulle sy upp den skulle förstå hur jag menar...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)