Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
som att jag skulle kunna stå för dem... har lite dålig självkänsla, men jobbar på det, nej men jag skulle aldrig kunna lägga ut dem här, eller du kanske menade bilder på dem på galgen...
som att jag skulle kunna stå för dem... har lite dålig självkänsla, men jobbar på det, nej men jag skulle aldrig kunna lägga ut dem här, eller du kanske menade bilder på dem på galgen...
får väl se om jag hittar någon...
mitt största problem är dock skor, tror aldrig jag kommer att hitta några, hatar högklackat och vill bara ha bekväma skor... Var man nu hittar det...
jag brukar ha 38, fast jag är en 34-36 över bysten, en 38 i midjan och en 40 över höfterna... dessutom har jag världens svank som gör att jag typ ser gravid ut i alla kläder jag provar... Har aldrig tyckt om att åka ut och handla varken kläder eller skor...
Snofsan: Den klänningen jag har i mitt galleri ska sys upp efter mått, men jag tycker att det är lite vanskligt att beställa och vill gärna prova så jag ska ut och leta först, skulle bara ta 6 veckor att få klänningen ifall jag bestämmer mig för den så jag har tid att fundera.
rosalin: ursäkta uttrycket, men vad kul med någon mer som inte bara älskar skor och höga klackar. Jag känner att folk tittar knepigt på mig för att jag inte vill köpa skor som är snygga men fruktansvärt obekväma, för att sedan ha vid ett tillfälle...
Har funderat på morgongåva, kan dock inte skriva mer om min m2b skulle få för sig att titta in
Karis Annelie: Vi skriver så mycket för att vi inte har något annat som är roligare ... försöker smita ifrån så mycket som möjligt ...
så vilket samtalsämne ska vi ta nu? någon som har ett bra förslag. Jag tänkte på det att om någon får fram någon prisuppgift typ den snofsan hade på en frisör så kan vi väl lägga ut dem, så att inte alla måste fråga alla... om ni förstår vad jag menar...
ja jag har också märkt det att de fotografer jag tittat på som varit lite billigare oftast inte innehåller så mycket kort, och de i sin tur är så dyra att det fort springer iväg...
rosalin: för vår del blir det nog ett album och ev. någon förstoring eller kanske ett kollage, men det är ju som du säger att man kanske tröttnar på att ha det på väggen... hum svårt får fundera...
rosalin: beskrivning om personerna behöver ju inte vara så svårt om man bara utgår från de egenskaper och saker du förknippar med personen. Det behöver ju inte rimma och det enda folk vill veta är väl ungefär vem sitter jag brevid. Förhoppningsvis har man ju vid bordplaceringen sett till att sätta personer med liknande intressen brevid varnadra, så då borde de ha något att prata om ändå...
För min del däremot får jag konstiga blickar av både min sambo och min tärna när jag nämner att jag vill göra festprogrammet, de är båda helt inne på att det gör inte brudparet själva...
snofsan: jag kan väl kanske se det roliga i att bli överraskad men då får jag ju inte med allt roligt som jag vill ha med... jag hoppas på att jag gör festprogrammet och att de ändå gör något annat kollage...