rosalin: först gick jag runt och kolla lite, sedan fick jag titta på lite bilder i olika brochyrer och visa på det som jag tänkt mig. därefter plockade vi ut ett par som jag tittat på och sedan gick hon runt och kolla efter sånt jag ville ha samt sånt hon trodde skulle vara snyggt. jag började prova och allt eftersom jag fick på mig klänningarna kunde jag ju säga vad som var bra och dåligt med dem vilket gav henne fler ledtrådar om vad jag ville ha... ofta var det så att om jag gillade kjolen så gillade jag inte livet och vice versa... jag provade däremot inte några klänningar som var rena motsattser till det jag ville ha från början, t.ex. med ärm och smal kjol, men det var liksom inget alternativ, tyckte varken jag eller hon som hjälpte mig. dessutom såg hon till att jag fick prova en sån där riktig prinsessklänning med en jättekjol och då fick jag känna in att det inte var jag... så man ändras en del i sitt tänkande av att prova, även om jag inte har vänt om helt . hoppas du får ut något av allt mitt babbel...