Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Jag har vit jacka och ryggsäck...
Jag har vit jacka och ryggsäck...
vad då jul? är det det, hade jag ingen aning om... det har varit rätt mycket ett tag och nu när man äntligen trodde man skulle kunna slappna av så är det jul också... nej skämt åsido, det är viktigt att få göra julmys också... även om man som jag har tenta i början av januari...
jaha 3 +ev 1 så här långt, jag drar nu och kommer inte titta in innan vi ses, så ha det gôtt så ses vi sen...
opps, här får jag ta på mig skulden...
Men det låter mysigt...
Men din sambo kanske gör
idag ska jag baka pepparkakshus...
Hoppas att alla har haft en bra jul, ska plugga lite nu ett tag och sedan blir det att ta tag i bröllopet på verkligt allvar kom på att om jag vill skicka ut inbjudningarna till alla hjärtans dag så är det en del att ordna med på bara några veckor, tiden går undan.
Fick i alla fall mysiga lakan att bädda med till bröllopsnatten i julklapp
just det, är det så att en tråd bara är öppen i tre månader? för i så fall är det snart dags för en ny...
ja jag har så svårt att hålla tyst, hade gärna berättat och väntat med inbjudningskorten, men min m2b vill att det ska bli en överraskning när inbjudningarna kommer så då får det väl bli så... han måste ju få bestämmma nått
japp, får väl se om den är kvar imorgon...
oh vad bra det känns, vi hade våra toastmasters/värdpar här i går och diskuterade massor och de tog allt med ro och allt som jag ville de skulle ta hand om gick bra, så nu känns det bättre och så vet jag att det händer nått...
det känns så bra när man kan bocka av något
vet heller ingen bra sömmerska, tyvärr