• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Tyvärr så tror jag inte att de hade lilly... glömde fråga men inga av klänningarana hon tog fram eller som jag såg var därifrån...
    Någon som vet vad man får ge för en nixa 8105? eller rättare sagt är 5700 ett bra pris för en nixa?

• Mickes tös

Marsaphir marlean: aha, hum då får jag väl kolla runt lite...

Pärlhönan: Vad kul att det känns bra, var tvungen att kolla upp stället , det verkar jättefint

• Mickes tös

vet inte med kristinaboden, men st remi har det är jag hundra på

• Mickes tös

hmm svårt att säga... ställena här omkring har väldigt olika utbud så jag vet inte vilken som är bäst...

• Mickes tös

vi håller mest på och funderar över budjeten, som bara springer iväg... sedan har jag filat ihop ett lite brev till våra toastmasters så de vet vad de ska göra ...
    Sedan är jag ju på ständig klänningsjakt, men det går så där...
    Angående ris-frågan så tror jag att vi ska ha såpbubblor, blir så fint på kort
    Annars så är det mest julpyssel här...

• Mickes tös

våran går upp och ner, tror den ligger på 85000 för 75 gäster inklusive resa, för tillfället... men den måste bantas för vi har gått över max... men sedan har jag räknat högt i några fall så jag hoppas på att få tillbaka lite där... men det är jobbigt...

• Mickes tös

Mitt största problem är att jag inte kan se vart pengarna tar vägen... annars hade det varit enkelt att dra ner...

• Mickes tös

halloj tjejer är nu laddade för imorgon
    En liten fundering bara, hur ska vi känna igen varandra?

• Mickes tös

jag tror att jag räknade till fem, men jag vet inte.
    Jag är 1 i alla fall

• Mickes tös

16 är vad jag har hört, då är vi 3 då... än så länge...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)