• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

snofsan: du får ju förklara att han också behöver prova kläder för att vate vad han ska ha mera exakt... till oss ringer det inga telefonförsäljare längre...

• Mickes tös

japp vi är med i nix...
    Jag och min sambo har valstränat lite idag... men han har så ont i ena tån så det går så där, eftersom han är livrädd för att jag ska trampa honom...

• Mickes tös

Jag tror att jag har lyckats övertala min sambo att vi ska åka på sparesa till Bulgarien i 2 veckor, om vi får råd... Jag längtar...

• Mickes tös

2 veckor med halvpension och upp till 15 behandlingar i veckan ska kosta 24000 för oss två, och det är inte dyrt om man jämför, men det är ganska mycket som en klumpsumma

• Mickes tös

Jo det är helt okej, om vi kommer att ha några pengar kvar efter allt som ska inhandlas till bröllopet . Men jag hoppas fortfarande på att vi ska önska oss resebidrag... enda nackdelen är att vi inte kan resa förrän i september, men det finns ju både för och nackdelar med det, så jag försöker att bara se det positiva...

• Mickes tös

snofsan: ja vi får hoppas på att få ihop någet sådant, men sedan kan man ju aldrig räkna med något

• Mickes tös

Vi ska (hoppas jag) önska oss pengar i resebidrag... sedan får det väl bli någon liten lista oxå för de som inte vill ge pengar...

• Mickes tös

snofsan: har du hittat något bra resamål?

• Mickes tös

nu tänkte jag byta ämne lite, jag behöver ett bra konditori till tårtan, är det någon som har börjat fundera på den och vet något bra?

• Mickes tös

Bella30: vad var det i den tårtan?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)