Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
snofsan: du får ju förklara att han också behöver prova kläder för att vate vad han ska ha mera exakt... till oss ringer det inga telefonförsäljare längre...
snofsan: du får ju förklara att han också behöver prova kläder för att vate vad han ska ha mera exakt... till oss ringer det inga telefonförsäljare längre...
japp vi är med i nix...
Jag och min sambo har valstränat lite idag... men han har så ont i ena tån så det går så där, eftersom han är livrädd för att jag ska trampa honom...
Jag tror att jag har lyckats övertala min sambo att vi ska åka på sparesa till Bulgarien i 2 veckor, om vi får råd... Jag längtar...
2 veckor med halvpension och upp till 15 behandlingar i veckan ska kosta 24000 för oss två, och det är inte dyrt om man jämför, men det är ganska mycket som en klumpsumma
Jo det är helt okej, om vi kommer att ha några pengar kvar efter allt som ska inhandlas till bröllopet . Men jag hoppas fortfarande på att vi ska önska oss resebidrag... enda nackdelen är att vi inte kan resa förrän i september, men det finns ju både för och nackdelar med det, så jag försöker att bara se det positiva...
snofsan: ja vi får hoppas på att få ihop någet sådant, men sedan kan man ju aldrig räkna med något
Vi ska (hoppas jag) önska oss pengar i resebidrag... sedan får det väl bli någon liten lista oxå för de som inte vill ge pengar...
snofsan: har du hittat något bra resamål?
nu tänkte jag byta ämne lite, jag behöver ett bra konditori till tårtan, är det någon som har börjat fundera på den och vet något bra?
Bella30: vad var det i den tårtan?