• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

jo jag var i göteborg på ramona design, ett tips är att boka tid eller om du ska dit en lördag komma direkt när de öppnar, för annars blir det lätt kö... mycket trevligt, men säg till innan var din budjet ligger för de har många dyra klänningar

• Mickes tös

Rosalin: Jag tror i alla fall att du ska se till att vara där när de öppnar då. för de har mycket kunder

• Mickes tös

tolonta: Hej och välkommen. Jag kanske känns som en som har kommit långt men det mesta är fortfarande bara idéer. Att planera långt i huvudet är inget problem så att säga, men det finns en hel del kvar att göra och det är svårt att ha koll på allt

• Mickes tös

Jo visst är korten viktiga, men är det inte viktigt att få några kort då? det låter väldigt dyrt med 12700 för att sedan bara få ut 12 kort...

• Mickes tös

Jag gillar kjolmodellen, men usch för det livet och det väldigt knepiga halsbandet

• Mickes tös

Jag tror att man kan få köpa loss bilderna på skiva från teamfoto, men är inte säker, kolla deras hemsida teamfoto.se

• Mickes tös

ja det har jag tyvärr ingen koll på, alltså hur många pixlar som räknas som högupplösning...

• Mickes tös

mitt nästa steg blir att kolla upp lite fler blomsterbutiker och att boka frisör...

• Mickes tös

Jag känner att jag börjar bli lite kontrollfreak och jag vill få så mycket som möjligt klart av det som ska fixas den dagen, sedan finns det många detaljer som ligger på hyllan, men jag ska önska mig en planeringsbok i julklapp så jag får lite ordning på saker och ting

• Mickes tös

Vi ska nog ha häst och vagn även om jag fortfarande inte kan släppa tanken på hur häftigt det vore med en flakmoppe , ska kanske nämna att vi har ca 200meter till vår lokal från kyrkan

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)