• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

tycker oxå att fika låter skoj. så jag slipper tjôta hål i huvudet på min stackars sambo

• Mickes tös

I juni nästa år, vill dock inte säga mer än, eftersom det inte är officiellt

• Mickes tös

Programmet till kyrkan blir nog bara ett blad. ett A4 vikt på mitten av den långa sidan. Festprogrammet blir nog oxå som de klassiska med ett A4 vikt på mitten av den korta sidan, en lite finasre kartong på utsidan och vanliga papper inne i, utskrivet från datorn, tror jag i alla fall.

• Mickes tös

Vilka bilder kan man lägga upp? Jag var inne och tittade på dina snofsan, jättefina, och tänkte lägga upp dem jag funderar på men vet inte om jag får enligt upphovslagen, jag menar jag har ju bara kopierat bilderna från olika sidor på nätet...

• Mickes tös

oki, jag får kolla upp det lite först då. vilken av klänningarna är mest aktuell?

• Mickes tös

jag gillar den i första raden bäst, men sedan har jag blivit lite emot släp den sista tiden, bara för att de är så opraktiska. själv vill jag ha en helt vit klänning i taft, ska lägga upp bilder så fort jag får koll på om jag får...
    Någon av er som funderat något på meny?

• Mickes tös

det är alltid gott . Själv har jag dock alltid tänkt mig tre rätters, så för vår del är det bara att komma överrens , han vill ha något annorlunda och jag vill ha något jag är säker på att jag tycker om... men men vi har ett tag till att diskutera. vi tittar runt på alla cateringar runt omkring här i skaraborg så nånting ska vi nog hitta

• Mickes tös

rosalin: ja det klart, tänkte inte så långt.

• Mickes tös

Snofsan: Jag är nog lite trög men får inte riktigt ihop din fråga. Vi ska ha bygdegård och catering och det innebär städning dagen efter men vi väljer nog catering från Lumber & Karle eftersom de tar hand om disken... Har även kollat köttex och kockens catering i skövde. Fördelen med lumber och karle är att man får med allt porlin och som sagt att de tar hand om all disk... men vi har inte bestämt oss än.

Kul att se att vi blir fler

• Mickes tös

Snofsan: aha, själv har jag funderat på att leta efter några som går hotell och resturangprogrammet till serveringen, hoppas att det blir billigare, om jag nu får tag i några, eventuellt blir det lättare när jag gör bröllopet officiellt för då kan man fråga om det är någon som har någon bekant eller liknande .

Nu har jag förresten lagt upp min drömklänning i bildgalleriet (ett litet förtydligande: jag vill dock ha den vit)

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)