Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Låter bra för mig 19 december klockan 16, skriver jag i kalendern
Låter bra för mig 19 december klockan 16, skriver jag i kalendern
Vi har fikaplaner
som det ser ut nu så blir det träff vid fontänen på hertig johans torg i skövde klockan 16 den 19 december
det klart du ska hänga på om du kan
Vad händer idag då??
Själv ska jag bara njuta och baka. ska göra lite bröd och en del julgodis , eventuellt blir det hembakad pizza till kvällsmat...
usch då, hoppas det blir bättre...
Liseberg, åh vad mysigt, synd att det inte är snö bara...
Har precis avslutat första bakomgången chokladcookies färdiga och ett bröd i ugnen. dags att käka lite lunch och sedan blir det till att skålla mandel och koka saffranskola...
bakandet gick kanon och så fick jag fixat bra förberedelser för mitt traditionella luciaväckande av sambon , enda gången på året han får frukost på sängen
nej jag läser, så jag har det rätt gött nu när de sista inlämningarna är klara. Har en liten redovisning på tisdag, men där är det mesta klart och en tenta 4 januari, men den orkar jag inte riktigt ta tag i än, ska sitta och plugga till den på skolan imorgon dock, så för tillfället slappar jag mest...
Ska nog göra biskvier idag, samt skriva julkort och så ska jag iväg och prova klänning ikväll
japp, det ska bli mysigt, har precis bestämt mig för att göra flätade hjärtan som julkort i år
Ska till Atelje Festfolk i Lundsbrunn, har varit där en gång förut men då var det rätt utplockat så jag hoppas på att hon ska ha fått in lite mer nu, hon sa då jag var där att det skulle komma in nya klänningar i slutet av november så de borde ha kommit
Jag tror det, minns inte exakt, kan meddela när jag varit där ikväll om du vill