• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

du min mamma går till en duktig tjej i lidköping som gör hårförläggningar tror till och med dom fixar naglar å smink med kommer bara inte på vad dom heter 'funderar'

men annars frisören i skara som ligger mittemot bowlingen inte den som ligger intill utan på andra sidan gatan tar 1000:- per timme för bruden då ingår det smink med
    å mindre för tärnorna men ja ska kolla lite mera ställen å blommorna ska ja nog beställa ifrån potatisboden pratade med en sån trevlig tjej där det va inte alls dyrt där typ tusen kronor för en dropp bukett

• snofsan

hårstudion heter dom som skulle ta 1000kr i timmen

• snofsan

vad heter den salonegen då?

åhhhhhhh jag bara har hittat världens finaste riiiing

jag e käääääääääääääääääääääääääääääääääär

den finns i smycka inne på commerce hmm.. den kostar 8700 kr men det struntar jag i jag ska ha den lle ingen alls

• snofsan

Mickes tös : oki ska kolla in det nästa vecka jag åker dit

nää ganska dyyr men jag e kär i den

• snofsan
    rosalin skrev 2007-10-18 10:25:10 följande:
    idag förlovade vi oss, klockan 04.15, innan sambon gick till jobbet Vi drack cider i två jättefina champanjeglas som vi ska skåla i när vi gifter oss också.. blev jättemysigt. Tösen sov så vi fick en stund för oss själva.Och så har jag äntligen ringt och bokat kyrka, präst och moholms herrgård. Var hos fotografen igår också och pratade men vi vet inte riktigt vilken tid på dan vi vill fota. Vi vill fota vid moholms herrgård men det är en bit mellan kyrkan och moholm och det bästa tycker jag är att fota före kyrkan, när alla kläder är i ordning. (finns ju en risk att tösen absolut ska vara i min famn och då vet man aldrig hur klänningen ser ut sen..) Om vi tar dagen i den orningen blir det svårt att hinna med känns det som. Kommer få gå upp typ klockan 5 på morgonen ju En annan sak med fotograferingen, tänk om det regner. Då betalar vi ca 2000 kr extra för att de ska åka ut och så kanske man måste vara inne
    weeeeeeeeeeeeeeeeeee

grattis hur känns det då?

ops de va en svår fråga.. hmmm *funderar*
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-18 07:25:16 följande:

Snofsan: Ja våran budjet klarar inte en ring i den prisklassen så jag får nog akta mig . Får helt klart inte titta på några sådana ringar, kärlek kan vara farligt dyrt
    ja egentligen har jag satt 3500:- budget för en ring .. men asså ja provade den andra ringen å ja bara stirrade på den hela tiden det var kärlek vid första ögonkastet... *suuuuck* så ja ringde m2b å förklarade läget.. hihii han sa att det e tur att han jobbar extra nu så ja kan få en... han e helt underbar å jag älskar honom sååååå
  • snofsan
    rosalin skrev 2007-10-18 10:56:24 följande:
    hmm *känner efter*, typ som vanligt tror jag. Förutom den hårda saken på vänsterhanden
    vi köpte förlovningsringarna på smycka och ska köpa vigselring där också.. men jag tror att de jag har tittat på ligger mellan 3500 och 5000 iallafall, så då har vi inte sett samma ring iallafall Jag tyckr det är jättevårt att välja..hårsalong har jag funderat på tingeling här i skövde, nån som vet om de är bra?
    Mn jag ska juh med köpa min vigsel ring på smycka!!!!!!!!

den kostar 8700 å den heter "elsa" det e den med en sten i mitten å nåra på var sida jag blev helt jäkla TOK KÄR i den
  • snofsan

by the way har fått m2b att bära två ringar weeeeeee
    ja se de att man ser juh inte gift ut annars bara förlovad
    han ba okay ja ba yyyyesss,,, va sa du? äää.. inget mohahahahahahahhaha

• snofsan

hihiih beskriv den lite mer för ja har katalogen man fick här i handen

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)