• Mrs Marley

Malmöbrudar del 2

Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla tråden är stängd.....

• Svar på tråden Malmöbrudar del 2
  • Mrs Marley

Mia maria..

mitt tips när det gäller extensions är att titta runt på priserna, har hört att många av salongerna inne i stan tar onödigt höga priser. Sen finns det en del extentions som man kan använda om flera gånger vilket man tjänar på i längden.

Vilken färg har din slöja?

• Bröllop 2008

Förlåt om ni tycker jag är lite nervös av mig när det gäller bokningar och planering.. jag är tacksam för all hjälp/förslag mm

• Ernhake

Mrs Marley

Jo, hörde om de extension som man kan ta i och ur, kan vara en idé. Fast jag funderar på om det inte ska bli page igen efter bröllopet. Det enda jag vet är att emesuell blir det inte iaf!!

Slöjan är lite ivoryfärgad.. eller den var nog vit men efter 100 år har den gulnat och blivit lite skitig :S

• Ernhake

Bröllop 2008

Det är hur lugnt som helst, vet precis hur du menar!! Skönt att vara ute i god tid och kunna stryka något från listan så att man kan pusta ut och känna att det iaf är en sak mindre att tänka på =)

• Mrs Marley

Bröllop 2008

Allt ska ju klaffa den stora dagen, helt naturligt att vara lite nervös. Nu har jag den stora turen att min mamma ska sy min och mina tärnors klänningar, min bästa kompis är frisör och ordnar även makeup. Så dom delarna behöver jag inte oroa mig så mkt för.
    Innan var jag orolig över festlokalen, men efter att vi var dr och pratade men Jan som har hand om allt känner jag mig lugn.
    Jag har varit orolig över att kyran är för liten, skiter i det nu, huvudsaken är att dom inbjudna får plats
    När det kommer till min ring väljer jag mellan tre olika och innan jul ska jag ha bestämt mig för vilken.
    Inbjudningskorten är jag i stort sätt klar med utformningen, nu ska dom bara göras *pust*
    Min blivande sköter sina kläder själv
    Blommorna är ja ginte särskilt nervös över, ska bara ha något enkelt, ingen "perfekt" boll eller droppformad
    Skor, skor, skor har jag letat efter. Det är ju jätteviktigt att man inte får skoskav så dom ska inhandlas i tid för att gås ut.

Jag tror att jag är rätt lugn, just nu!

• Mrs Marley

Mia maria

Jag tror att du kan ha vilken färg som på klänningen, alla vet ju att det är en gammal slöja.
    Tycker personligen att det kan vara snyggt att bryta av.
    Hur har det gått med era ringar, är dom klara?

• Ernhake

Mrs Marley

Jag tänkte satsa på lite mer färg i klänningen, typ champagne för dels gillar jag det och så kommer mönstert i slöjan fram ordentligt. Känner mig inte helt hemma i vit klänning.

Ringarna är långt ifrån klara, ska dit om någon vecka och göra en första provning, sen skall vi bestämma var stenarna skall sitta, vilka stenar vi skall ha och hur vi vill ha ytan på ringen. Så det dröjer nog ett par veckor till. Plus att jag har börjat fundera på om jag inte vill ha en lite större princessslipad sten i mitten av min alliansring.. så vi är långt ifrån klara.. Dröjer nog någon månad till. Hur går det för er? Snart dax att uppdatera bloggen?? =)

• Ernhake

Mrs Marley

Vilka tre ringar funderar du på?
    Och vilken guldsmed har ni bestämt er för?

• Mrs Marley

Det är dom tre ringarna i bloggen, ihhh det är så svårt. Ena dagen tror jag att jag har bestämt mig men nästa dag har jag ångrat mig igen. Jag är hopplös!

Svar på tråden Malmöbrudar del 2