• Yllo

seriösa mentala problem ......

Jaha Liinda... en ny härligt tråd som du startat

Oki... få se om jag kommer ihåg...
    En månad före bröllopet var jag nog rätt så hysterisk. Ringen dök inte upp, tärnklänningen dök inte upp och makens grabb kommer upp en kväll och säger att han radderat hela mitt festprogram som jag slitit med i över en månad.
    Jag var helt enkelt inte den raraste just då.

En vecka innan bröllopet har jag ledigt. Samma dag som jag ska resa iväg till den stad där vi ska ha vårt bröllop får jag äntligen hämta tärnans klänning och min vigselring (dök upp 4 dagar innan vigseln). Sedan funkar allt bra de sista dagarna. Hamnar dock i gräl med maken två dagar innan bröllopet då han självklart glömt bort att vi ska till restaurangen och provsmaka såser.
    Dagen innan bröllopet får jag ett mindre nervsammanbrott då prästkräket glömmer bort att komma för generalrepetitionen som vi bestämt att ha för barnens skull.
    Ytterligare en vild diskussion med maken ang våra löften....
    Bröllopsdagen gick också i ett visst kaos på morgonen.. men gifta blev vi trots allt

• Yllo

Hmmmmmm... jo, det stämmer nog.. när jag tänker efter så hade inte vi heller sex de sista veckorna (läs en månad) innan vigseln.. Däremot tog vi igen det ordentligt på bröllopsnatten och morgonen efter kan jag lova

Svar på tråden seriösa mentala problem ......